luni, 16 martie 2009

Cartofi taranesti

simpli si buni... i-as face tot timpul...

bineinteles ca orice gospodina stie sa-i faca... nu ma indoiesc de asta... :D

farfuria cu impricinatii :P


ne trebuie:

4-5 cartofi fierti
300 gr. kaizer
1 ceapa
aedei gras rosu
ulei
sare
piper
marar


intr-o cratita se toarna ulei, si seadauga ceapa... se lasa pana se aureste usor...



cartofii, dupa ce au fiert in coaja, se curata si se taie cubulete...
am adaugat si 2 catei de usturoi...



cand s-a aurit usor ceapa, se adauga kaizerul...



dupa cateva minute, se adauga si cartofii cu usturoiul...
se potriveste de sare, piper dupa gust...




cartofii se lasa pana prind o usoara crusta aurie...
am adaugat si ardeii, si am mai lasat cateva minute pe foc... ardeii imi plac aldente nu inmuiati... asa ca i-am lasat foarte putin


se presara deasupra marar, patrunjel tocat!





yammy! :D
reteta e simpla dar cu toatele avem nevoia si de ceva simplu, nu? :d

6 comentarii:

Adoreyou spunea...

draga de tine...o gramada de indeletniciri.....:P

Vicky spunea...

Simplu si de bun gust, esti o adevarata gospodina, am sa-i incerc si eu.

diamond spunea...

musat, eu ii zic mai degrba pasiuni... atat:D

numele nu-mi spune nik, sorry!

diamond spunea...

Vicky multumesc mult pt vizita, si eu am de invatat de la tine multe! :P

Adoreyou spunea...

eii acum ca ai vazut si cine sunt....:P...sa stii ca am facut si eu cartofii dar i-am folosit ca garnitura la niste pulpe la cuptor...si au iesit super.ms de idee.poop

diamond spunea...

draga, geanina, cartofii astia sunt de fapt o garnitura...:D se pot face si separat, nu-i bai! ma bucur mult ca ti-au placut! :P pup si eu!