sâmbătă, 6 martie 2010

Salata cu ton si cartofi - yummy!

Cand e dezlegare la peste? cand? cand? :D poftiti la o salata buna, buna! rapida, usoara si gustoasa!

iaca salata:



Ingrediente:
1 cutie de ton in suc natural, sau in ulei
3 cartofi
1 ceapa rosie, eu am pus alba ca nu aveam la indemana
150 gr masline verzi umplute cu gogosari
1/2 lamaie
3 linguri de ulei de masline
patrunjel verde
sare
piper

cartofii se fierb in coaja in apa cu sare...
dupa ce au fiert, se decojesc si se taie cuburi...
ceapa se taie rondele subtiri...

maslinele se taie in doua...
tonul se scurge de apa/ulei...

se adauga uleiul...
sarea, piperul...

ingredientele se amesteca usor...
apoi se adauga lamaia taita cubulete, daca nu vreti sa o adaugati in salata, storceti zeama...
presurati verdeata deasupra...

pofta mare!


pt un contrast mai frumos al ingredientelor, puneti ceapa rosie...

sa aveti pofta!:D

7 comentarii:

Carmen Tobias spunea...

Te asteapta 2 premii superbe la mine pe blog!

diamond spunea...

multumesc, Carmen! esti o draguta!:D

Momo spunea...

si tie un 8 martie plin de frumos,diamond ,draga!
salata arata fantastic,am sa o fac si eu,cu siguranta!pup!

diamond spunea...

te pup, alison si-ti multumesc!:D

MihaeRa spunea...

Arata bestial salatutaa!!
Multumesc pentru vizita!

La multi ani si tie si pupicei!
O sa te mai vizitez;)!

diamond spunea...

multumesc, Miha! eu iti intorc sigur vizitele!:D pupic!

Dana Mariette spunea...

Am facut aceasta salata...e super,super buna!Multumesc!