sâmbătă, 13 februarie 2010

Ostropel de pui

cand toata lumea dulcegareste azi, eu ma delectez cu bunatatea asta! vreti reteta?

am revenit!
pe 14 al lui februar nu am comis nik dulce, nu am avut dispozitie pt dulciuri, in schimb am preagatit mancarica asta!

prezenteishan:



Ingrediente:

500 gr. carne de pui (eu am pus ciocanele)
100 ml vin alb
1 ardei
o ceapa
600 gr. rosii taiate (pot fi si din conserva)
4 catei usturoi
cimbru
2 foi dafin
sare, piper
ulei
patrunjel
intr-o oala am incins 2-3 linguri de ulei, apoi am adaugat carnea...pt cateva minute, pana isi schimba culoarea ...

se stinge cu vin alb, se acopera oala cu un capac si se lasa sa se prajeasca inabusit timp de 10 min...

dupa 10 min. se scot pulpele...
si in uleiul ramas se adauga ceapa si ardeiul tocate...

se calesc cateva minute...

se adauga carnea la loc...

apoi se pun rosiile taiate marunt, cimbrul, usturoiul si dafinul...plus o cana cu apa...

se lasa la fiert in continuare pret de 20 de min.

se sareaza si se pipereaza dupa gust!

sa aveti o pofta maxima!

merge stasnic cu mamaliga si un pahar de vin alb demisec!:D


mmmm

reteata am luat-o de undeva! mii de scuze ca nu mai stiu de unde! sper sa o gasesc sa pot pune link!

16 comentarii:

Luciana spunea...

complimente acest pui este delicios...Pot să simt doar ea...
felicitari...Luciana

Dana2dor spunea...

Oooooo, ce bunatate!!!!
N-am mai facut de mult mancarea asta!
Arata nemaipomenit de apetisanta!
Pofta bunicica si Happy Valentine's Day!

Olgutza spunea...

Ce sa mai zic?!?!!... inghit in sec...

pansy spunea...

oldies but goodies !

diamond spunea...

multumesc frumos, Luciana! :D sa incerci reteta!:D

diamond spunea...

multumesc, Dana! mancarica e delicioasa! multumesc pt urari!

diamond spunea...

Olgutza, draga mea, nu zi nimik!:)) daca te apuci de ea, se face repede, repede!:D pup!

diamond spunea...

pansy, mare dreptate ai tu acilea!:D

Momo spunea...

ce papica buna!de mult nu am mai facut-o ,mi-ai facut pofta!

denisia spunea...

Chiar arata super bine!

diamond spunea...

alison, cred ca e timpul sa o refaci daca ti-e pofta!:D te pup!:D

diamond spunea...

multumesc, denisia, bine ai venit!:D:D

Bunny spunea...

Fata de diamant, cred ca fac si eu maine un ostropel din asta, mi-ai facut pofta de cand am vazut reteta pe artaculinara! Te pup!

diamond spunea...

iepurica, te astept cu impresii!:D abia mai am timp sa intru pe blog si sa postez cate ceva!:D te pup!:D

Adriana spunea...

Buna Diamond,
Eu am facut-o cu vin rosu, a iesit foarte delicioasa si asa.
Multumesc, inca o reteta la favorite.

diamond spunea...

Adriana bine ai venit! ma bucur ca ti-a placut reteta! sa-ti fie de bine! te mai astept!:D