joi, 12 noiembrie 2009

Pancakes by Jamie Oliver

azi vin cu un desert simplu, pufos, delicios numai bun pt micul dejun si nu numai!
merg de minune cu dulceatza, finetti, fructe... la un ceai, la o cafea, la o cana cu lapte!
Jamie you are za best!

poza de prezentare:
sectiuni pufoase:

Ingrediente:
3 oua mari
120 gr. faina
140 ml. lapte
1 linguritza mai cu varf-praf de copt
1 praf de sare
4 lingurite cu varf -zahar

galbenusurile se mixeaza impreuna cu zaharul pana se albesc...

laptele se adauga putin cate putin ... mixam in continuare...

se adauga in ploaie faina amestecata cu praful de copt...

albusurile se bat spuma bine de tot...

se adauga peste galbenusuri...

cu ajutorul unei linguri de lemn amestecam compozitiile, usurel de sus in jos pana se incorporeaza cu totul...

se incinge o tigaie de teflon, se unge cu putin ulei si punem cate un sfert de polonic in mijlocul tigaii, nu mai mult ca oricum compozitia se umfla si se intinde...

aluatul va incepe sa se bulbuce la voi... cam asa...:))

dupa ce face o margine usor aurie, se intoarce cu ajutorul unei palete de teflon...

astea-s toate cate mi-au iesit...

cu dulceatza de zmeurele...

sectiuni...
Pofta mare sa aveti! sa le faceti, sunt super!
reteta e a lu Jamie, Poca a pus-o in practica! hai sa traiti!

14 comentarii:

Ralu spunea...

Le stiu pe pufoasele astea, sunt minunate!.... Pancakes-urile ies foarte faine asa, cu albusurile batute spuma, reteta dupa care fac eu seamana cu a ta, in plus eu mai adaug vreo 2 lingurite de miere si putin unt. Din pacate ies prea putine, asa ca uneori mai dublez cantitatile...
Super pancakes-urile tale, iar sectiunea...mmmmm.....

Momo spunea...

ce pufosenii ti-au iesit!te pup,numai bine!

diamond spunea...

multumesc, Ralu! ai dreptate sunt f pufoase! mie imi plac si astea si alea subtirele de stai la aragaz vreo 2 ore de faci basici in talpa!:D

diamond spunea...

multumesc, alison! te pup dulce!:D

yafa spunea...

foarte faine au iesit! Pup, o saptamana frumoasa

Trinity spunea...

Foooaaarte bine arata!!!
Felicitari ;)

diamond spunea...

multumesc, yafa! te pup si eu! o saptamana frumoasa!:D

diamond spunea...

multumesc, Trinity!:D bine ai venit!:D

Lop spunea...

Diamond, si mie imi place mult Jamie. Super bine arata clatitele, si sunt sigura ca au fost extraordinare. Am sa incerca si eu reteta. Kisses. Lop

Anonim spunea...

mie nu mi-au iesit.....aluatul a fost prea moale si mi s-a prins de tigaie......cu siguranta nu am facut ceva bine. dar fi iesit foarte bune .....am sa continui sa exersez..

Daniela Oros spunea...

Tocmai am incercat reteta - excelent!!! Am adaugat piure de banane, scortisoara si maple syrup..... miammmmm iammmm!!!! multzu!!

diamond spunea...

miltumesc, Lop, sunt tare bune, spor si pupici!:D

diamond spunea...

Anonim, nu stiu ce s-a intamplat... sper sa iti iasa daca vei mai repeta! nu e foarte grea reteta!spor!

diamond spunea...

o, Dana, dar ce bunatati ai facut tu acolo...mmm cred ca au fost minunate!:D