miercuri, 12 ianuarie 2011

Muffins cu ness si nuci

muffins, briose...cum vreti sa le spuneti... sunt delicioase si nespus de bune alaturi de o cana mare de cafea... ca sa nu mai zic ca mi se par mai bune calde decat reci!cand se racesc se mai intaresc un pic, in rest yummy de la un capat la altul :D


Ingrediente:
350 gr. faina
1 pliculetz praf de copt
1 lingura ness
125 gr. zahar
50 ml. miere
150 ml. lapte sau chiar mai mult, pt a subtia compozitia daca este prea vascoasa
2 oua mici sau unul mare - batut
1 lingura ulei
125 g. nuci, taiate marunt
1 lingura miere pentru uns briosele
50 g. nuci, taiate marunt -pt decor


am pregatit tava cu hartiute de copt pt briose...

nessul se dizolva in 2 linguri de apa clocotita...
apoi se adauga zaharul, mierea, laptele, oualele si uleiul...

se amesteca bine toate ingredientele...

apoi se incorporeaza faina amestecata cu praful de copt...

apoi se incorporeaza nucile...
mai adaugati lapte daca este prea vascoasa compozitia...

am pus apoi in forme...

am dat la cuptorul preincalzit timp de 15-20 min....

apoi am intins cu ajutorul unei pensule mierea...apoi am tapetat cu nuci pe deasupra...

puteti lichefia mierea punand vasul pt cateva secunde la microunde...sau intr-un vas mai mare cu apa fierbinte...

cam asa :D

printre randuri...

pofta mare!


reteta e din revista Secretele Bucatariei!

31 de comentarii:

violette spunea...

woowww, salivez...:D...astept reteta sa o incerc si eu:)

o seara placuta!

mirela spunea...

Ce combinatie faina,,,mmmm,pot sa-ti fur una?Pupici!!

felis spunea...

Mama mia cum poate sa arateeee...

Zazuza spunea...

acum ca ne-ai intaratat, retetele, pana nu iese cu revolta :))! arata superb muffins astea!

Danutza spunea...

Super, imi plac foarte mult!

emiliatudor spunea...

nu ai mai pus reteta...asteptam

Oana D. spunea...

Dupa cum arata, trebuie sa incerc si eu asa ceva :p Forme de briose am, dar nu stiu de unde sa cumpar suporturile acelea de hartie, poate ma ajuti tu cu o informatie, Diamond?

Un dulce aromat spunea...

Vai de capul meu cum arata ,chiar ca e o combinatie super .O sa ii fac si eu .Un weekend placut!

Anonim spunea...

Foarte apectuase muffins-urile tale.

maria mihalache spunea...

Minunat mai arata.

Unknown spunea...

Ce bine mai arata!

.✿*E LENA*✿. spunea...

LA MULȚI ANI!
Felicitări pentru blog!!!
arată super tot ce ai expus
aici,una mai reușită ca alta...
Să ai o săptămână frumoasă!
Te îmbrățișez cu mult drag
și voi reveni cu plăcere,ELENA!

diamond spunea...

violette, ma bucur :D am postat reteta :P te pup :D

diamond spunea...

mirela nu fura, iti dau eu cu mare placere plus o cana de cafea :D te pup :P

diamond spunea...

multumesc, felis :D

diamond spunea...

zazuza am pus reteta, scuze de intarziere, mai aveam o datorie si la prajitura raffaelo :D te pup dulce :D

diamond spunea...

multumesc mult, Danutza! te pup!

diamond spunea...

emilia, scuze de inatrziere! spor la bucatarit!:D

diamond spunea...

Oana, am cumparat de la Daiso, un magazin cu chinezisme de tot felul! au foarte multe chestii dragute pt bucatarie si nu numai! te pup! spor!

diamond spunea...

Nela am pus reteta! spor la treaba! sunt minunate!:D

diamond spunea...

vincent, am adaugat de muuult tare de mult blogul pe petit chef! :D

diamond spunea...

multumesc, haplea! te pup!

diamond spunea...

multumesc mult, maria! te pup!

diamond spunea...

multumesc, Iulia :D

diamond spunea...

Elena, la multi ani! iti multumesc mult pt aprecieri si complimente!te astept cu mare placere oricand! te pup!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Diamond îți mulțumesc că te-ai
alăturat prietenilor mei virtuali.
Și apropo,"prăjitura deșteaptă"
am facut-o de vreo 3 ori și fiul
meu care este destul de mare(eu fiind
bunicuță)mă tot întreabă cum am separat
blaturile?
Mă bucur că te-am întâlnit,prin
tine îmi reamintesc de multe prăjituri
care le făceam în tinerețe(bara din dreapta).
Să ai o zi frumoasă!
Te îmbrățișez cu drag,ELENA!

Carmen spunea...

Suuuuper! Chiar aveam pofta de o praji cu ness, m-ai dat gata cu muffins astea :) Ma bucur ca am dat peste blogul tau, imi place mult. Te-ar interesa un schimb de linkuri?

diamond spunea...

Elena,ma bucur tare mult ca ai raspuns, mi-ai facut ziua mai frumoasa! :) te pup!

diamond spunea...

Carmen, te-am adaugat! felicitari pr blog, arata minunat!:D

emiliatudor spunea...

buna.am facut si eu azi ...am cautat mult hartiute si briose pana la urma am gasit in Kauffland cam scumpe dar sunt bune.Mi-au iesit trasnet am avut invitati si bagau mana in foc ca sunt cumparate.mersi de reteta sa mai faci si altele ca facem si noi dupa tine.pupici

diamond spunea...

emilia, ma bucur mult ca v-au placut :D hartiute de muffin am gasit la daiso nu foarte scumpe :D

te astept oricand :D pup