marți, 19 mai 2009

Placinta dulce cu lapte, iaurt si stafide!

aveam cateva foi de placinta ratacite prin frigider, se uscasera foarte putin pe la margini si m-am hotarat sa fac ceva bun cu ele... am rasfoit cateva bloguri si am dat peste o reteta de-a lui Bunny, am fost incantata de ea si m-am hotarat s-o fac!:D

reteta e foarte practica si cu efort minim!

placinta se aseamana cu o budinca, nu e foarte dulce... merge de minune cu o dulceata fina- eu am folosit de zmeura!

este mult mai buna a doua zi! am taiat-o in forma de inimioara pt impresii artistice!

Poze de album



Ingrediente:

800 ml lapte
300 gr. iaurt
5 oua
6 linguri zahar
1 plic zahar vanilat
stafide
1 lingurita coaja lamaie zaharisita
foi de placinta

foile de placinta se taie franjuri (nu foarte grosi) cu ajutorul unei foarfece...


zoom pe coaja de lamaie pastrata cu zahar...

oualele se mixeaza...
se adauga zaharul si zaharul vanilat...

iaurtul...

laptele...
franjurii de placinta se pun intr-o tava antiaderenta...

am pus o parte din franjuri in tava... presurat stafide(imuiate prealabil in rom) se toarna compozitia cu ajutorul unui polonic...
placinta se da timp de 40 min la cuptorul preincalzit... verificati-o din cand in cand!
poate dura mai multa vreme coacerea...

se umfla in cuptor ca o gogoasa, se va lasa cand o scoateti!

gata de papat!

pt impresii mai artistice si pt voi bineinteles, am taiat o portie in forma de inima :P

sectiune
cu dulceata de zmeura deasupra...

mai aproaaape!

de pastrat e practica si buna! Iepurila, multumesc mult! :D

14 comentarii:

Momo spunea...

ce interesanta!si cu dulceata aia prelinsa ...delicioasa!o zi buna sa ai!

diamond spunea...

multumesc, alis! te pup,esti o dragutza!:D

Anonim spunea...

Yamiiii ce bine arata...felicitarile mele.
pupik dulce!

diamond spunea...

multumesc, micki! bine ai venit! si eu te pup! :D

Bunny spunea...

Fata de diamant, ma bucur tare mult ca ti-o placut :) Eu am prelucrat o reteta de Simonei-Anomiss, si cum nu am avut sufiect iaurt in casa, am ajustat-o un pic:) Pupici multi!

diamond spunea...

Bunny, esti tare... io am prelucrat prelucrarea ta! :D asta-mi place!

am facut si placinta cu iaurt a Simonei, e tare buna!:D

ama spunea...

incredibil ce dragut arata :) m-am topit de drag ;)

violette spunea...

Ce bine arata si cred ca e si foarte gustoasa! Felicitari si mersi mult pt. premiu!
pupici!

diamond spunea...

multuesc, ama! esti o dragutza!:D:P

diamond spunea...

cu multa placere, violette! te mai astept pe la mine!:D te pup!

Sandy spunea...

foarte bine arata ce apetisanta e . Ii place muuuult. Mi-a lasat gura apa.

diamond spunea...

:D Alex, ma bucur, seamana mai mult a budinca la gust deacat a placinta! :D :D te pup! :D

FLIK-FLAK spunea...

Bun gasit!
Ti se pare ca emare diferenta intre placinta cu iaurt - - foaie cu foaie - si asta? Eu am facut-o doar pe cea cu iaurt.
Numai bine!

diamond spunea...

Lavinia, intre cele doua retete relativ asemanatoare exista o diferenta de gust! Placinta asta cu mult lapte aduce mai mult a budinca... nu este foarte dulce...

placinta cu iaurt imi place mai mult decat asta, dar in cazul aandurora n-as refuza nici o bucatica! :)

o zi faina!