duminică, 21 martie 2010

Rasol de purcel - mmm!

textul vine o tara mai tarziu! :D va pup, o saptamana buna sa aveti!:D

am revinit dupa multe zile...:))

prezentarea:


cred ca asta e cea mai simpla mancarica posibila si una din cele mai gustoase... sa nu vorbim de calorii, grasimi si altele... e lesne de inteles! :D

in loc de picioarele de porcusor care sunt foarte gelatinoase si foarte bune, sa na zgarai retina nimanui, am luat feliile astea care sunt tot din picior...

Ingrediente:
picioare de porcusor/felii intregi, cum vreti!
2-3 morcovi
3-4 cartofi
o ceapa
piper boabe
foi de dafin

carnea se pune la fiert cu putina sare, piper si dafin... acoperiti oala sa fiarba mai repede...va dura ceva timp...pana se va desprinde de pe os...

ia uitati-va ce bine arata...

dupa ce carnea a fiert...se scoate pe o farfurie...
se pun la fiert legumele...ceapa se arunca bineinteles...

cam asta e tot, sper ca n-am uitat nimic!:D

mujdeiul:
cativa catei de usturoi
2-3 linguri de smantana
un miez de nuca
un strop de apa minerala, merge si cola
sare
supa(din carne si cartofi)

usturoiul se bate bine si frumos...

se amesteca impreuna cu smantana...

se adauga miezul de nuca si el pisat...
apoi stropul de apa minerala...si se potriveste dupa cat il vreti de iute cu supa calda, nu fierbinte (sa nu opariti usturoiul)... sau mai cremos adaugand smantana!

e bun cald rasolul, numai cald!cu mamaliguta... e bun rau!
puteti asorta si un vin alaturi, merge bine!


Pofta mare!

8 comentarii:

Momo spunea...

crezi ca mai e nevoie de cuvinte?imaginile sunt graitoare:yummmy!!!

Lia spunea...

Vreau si eu o portie de mamaliga din aia portionata in forma.
Daca mai ai rasol,bine,daca nu ,
nu am pretentii ! :)

Bucatareasa Incepatoare spunea...

si fara cuvinte arata delicios!

pansy spunea...

bun si fara cuvinte ! te asteapta un premiu la mine pe blog,il meriti cu prisosinta !

diamond spunea...

:)) multumesc, alison! e greu cand fac mai ulte lucruri deodata...:D dar e bine daca si pozele sunt indeajuns!:D pup

diamond spunea...

Lia, ce daca nu am? nu putem face?:) inca eu m-am ofticat ca nu mi-a iesit mamaligutza frumos... multumesc frumos!te pup!

diamond spunea...

multumesc tare mult, Mihaela! te pup!:D

diamond spunea...

pansy, draga mea, iti multumesc ca te-ai gandit la mine! multumesc, te pup! vin sa-l iau!