vineri, 18 iunie 2010

Pastai prajite pt astazi! :P

a venit sezonul pastailor...

pastai prajite cu mujdei de usturoi si mamaligutza...sau in alte combinatii...depinde de cat de mult chef si rabdare aveti sa suportati caldura din bucatarie!

iaca prezenteishan:



Ingrediente:

1 kg. de pastai
1 ceapa mare
1 capatana de usturoi
ulei
1 linguritza de vegeta
marar- optional


pastaile se spala bine, se curata de codite si de ate...

intr-o oala incapatoare fierbeti apa in care dizolvati vegeta... apoi dati drumul pastailor in oala...si le lasati sa fiarba pana se inmoaie...

eu am asteptat pana s-au racit le-am taiat in bucati mai mici...

apoi intr-o tigaie, am incins uleiul...am calit usor ceapa pana a devenit aurie...apoi am adaugat pastaile...am dat pe razatoare cativa catei de usuroi, apoi i-am amestecat cu pastaile...
se sareaza daca mai este nevoie...si se adauga putin marar!

am pus doar in portia mea, ca in casa nu este prea agreat!

pe farfurie:
am incercat un decor cu o buburuza...:))



va urez spor la prajit pastai... va recomand mujdeiul...si mamaliga! asa imi plac cel mai mult!

6 comentarii:

pansy spunea...

faina ideea pastailor.am luat si io azi si am s-o aplic,daca nu am o alta comanda de la pluton.
premiile lunii iunie te asteapta sa le ridici la mine.

diamond spunea...

multumesc, panselutzo!:D esti o scumpa!:D

janet spunea...

Buneeeee,rau!La mine se consuma des,pastaile prajite!Super!
o zi buna!

Craita spunea...

Foarte frumos prezentate!

diamond spunea...

multumesc, janet :P si noua ne plac mult :D

diamond spunea...

saru-mana, Goldie :D un weekend frumos :P