miercuri, 8 aprilie 2009

Pui calit cu ardei si muguri de bambus

reteta o am de la Cristina K care mi-a cautat aceasta reteta si mi-a tradus-o; imi place mult mancarea chinezeasca si reteta asta e super buna!

Cris, multumesc mult!

poza de album:
pe farfurie:
Ingrediente:

SOS
2 linguri sake (vin de orez) - puteti pune vin alb in loc
3 linguri soia
3 linguri zahar
piper
2 linguri supa pui
pt supa de pui am dizolvat putin dintr-un cubulet de concentrat de pui- nu e neaparat necesar


1 piept pui dezosat
1 ardei rosu
muguri de bambus
cateva rondele de praz
1 bucata ghimbir de marimea unei nuci
amidon
1 ou
ulei pt prajit
am scos pieptul de pui de la frigider, l-am taiat cubulete...
bucatile se amesteca cu oul batut si amidon...
in wok sau tigaie de teflon se incinge o cescuta de ulei... se aduga bucatile de pui si se prajesc pana sunt aproape gata...
se adauga bambusul taiat bucati si se amesteca de 5-6 ori...

se adauga ardeiul si se amesteca 1 data-2 ori... daca ramane ulei se scurge, la mine n-a ramas...
intr-o alta tigaie, se incinge o lingura de ulei in care se caleste prazul si ghimbirul dat pe razatoare...

se aduga prazul si ghimbirul calit peste pui...

ingredientele pt sos se amesteca toate, se toarna in tigaie, se caleste putin...
apoi se adauga 1 lingura de amidon dizolvat in apa, ca sa se lege putin amestecul...
se mai amesteca o data si se inchide focul!

asta e, n-am mai pus tacam, ca mi-era putin foame :D
cu obiectivu' de-aproape:
se poate servi cu orez, sau taietei!
foarte bun, multumesc Cris!

2 comentarii:

CristinaK spunea...

Foarte bine arata mancarica, Diamond! Facuta cu ardei rosu pare si mai apetisanta...

diamond spunea...

Multumesc, Cristina! mancarica e buna tare! :D cred ca trebuia sa tai puiul in bucati mai mici, asta asa pt estetica! :P
te pup!