vineri, 23 octombrie 2009

Ciulama de ciuperci cu mamaliguta

Una din mancarurile mele preferate... prea multe nu-s de spus, pun repede reteta ca m-a astepta o nunta de amenajat! :)))

Pozele de prezentare:



Ingrediente:
400 gr. ciuperci (eu am trisat si am pus 200 gr. si 200 gr. piept de pui :D)
350 gr. smantana
o ceapa potrivita
2 linguri rase de faina
2 catei de usturoi
marar (da un gust mirobolant mancarii)

Incingem in tigaie 2-3 linguri de ulei, adaugam ceapa taiata marunt, amestecam pana devine translucida, apoi adaugam ciupercile (in cazul meu mai intai puiul, apoi ciupercile)


cand puiul arata asa, am adaugat ciupercile...


lasam ciupercile sa fiarba in sucul propriu, ca vor lasa ceva zeama, cand scad si arata asa...

completam cu apa sa fie bine acoperite...

aducem la punctul de fierbere, mai lasam 10 min. apoi adaugam smantana amestecata impreuna cu faina... mai lasam 5 min sa fiarba...

am presarat deasupra marar tocat si usturoi pisat- fiecare isi pune cat vrea si daca vrea- nu am pus in craticioara....
mamliguta se face in functie de cum ii place fiecaruia!:D
gataaaa!
miroase excelent!:D

mmm...

sa aveti pofta maxima!:D

18 comentarii:

Oana spunea...

E sezonul ciulamalelor! Arata super a ta.

Lissa's Cakes spunea...

Wauu ce bunatate ai facut Diamond !
Arata super!

Momo spunea...

moama,ce bunatate!am o pofta de numa...ora ma impiedica !

CamiWitt spunea...

Casicul clasicilor...mamaliga si ciuperci, ceva bureti printre. Brava , gospodina , harnicuta! Eu nu stiu sa pun de mamaliga-lol...Te tzuc dulce ! Cami

Gabriela Cara spunea...

Frumoasa prezentare, iar cu trisatul, sigur a fost cu folos! Brava!

LF spunea...

super ciulama! cred ca toata lumea a dat-o pe ciuperci zilele astea...si la noi s-au gatit in toate felurile posibile, dar mamaligutza frumoasa ca a ta....n-am avut. te pup!

Miha spunea...

Mmmm...ce idee buna de mancarica!

Vreau si eu guguluf mic ca al tau. N-am nici mare, dar vreau mic! :))

Vicky spunea...

Foarte buna ciulamaua, arata nemaipomenit.

diamond spunea...

multumesc, Oana! de mult pofteam sa fac!:D

diamond spunea...

multumesc, Lissa!:D

diamond spunea...

:)) hehe, te cred, alis!:D

diamond spunea...

Cami, multumesc fain!:D tu esti mult mai harnicutza decat mine! :D te pup si eu!:D

diamond spunea...

Gabiiii, ce ma bucur ca -ai vizitat!:D de multa vreme nu mai stiam nik nik de tine! te pup!:D

diamond spunea...

multumesc, Flori!:D eu am o obesie cu ciupercile, le mananc in n feluri!:D

diamond spunea...

Miha, m-ai facut sa rad!:)) forma o a de la o trusa de jucarii pt nisip :)) am luat o trusa pt formele astea, de guguluf, peste, masina, etc!:D cred ca se mai gasesc!:D

diamond spunea...

Vicky, multumesc!:D bine ati venit!;)

Anonim spunea...

"M-a asteapta"????!!!!! sau ma asteapta? sau m-astepta?

diamond spunea...

anonimule, sper sa ramai asa... te asigur ca stiu sa scriu foarte corect roamaneste... daca n-ai venit pt ciuperci si mamaliga, sterge-o de aici! intelesu-m-ai?