joi, 9 iulie 2009

Tocanita de pui cu sos oregano!

e vara, e cald... cumplit de cald, caut sa stau cat mai putin in bucatarie si cu aragazu' deschis...

tocanita asta e usoara, se face rapid... si la indemana ca e plina piata de legume proaspete! :D

pozele de prezentare:



Ingrediente:
1 piept de pui
2-3 rosii
1 ardei gras
ceapa verde sau praz ( am pus de ambele)
1 lingurita oregano
sare piper
patrunjel
ulei masline
20-30 gr. cascaval sau cas ( de pus deasupra- optional)

pieptul de pui se taie fasii, se inabusa 10 min, apoi se pune uleiul sa se parpoleasca putin...

se pregatesc legumele... ceapa se taie rondele... se pune peste puiul calit usor...

ardeiul taiat si el...
rosiile se oparesc, se decojesc si se taie marunt...


dupa ce se pun rosiile se mai lasa 15 min sa se distruga toti fermentii...

se adauga oregano si o ceasca mai mare de apa...
vasul se acopera...

dupa 15 min, am pus mancarica intr-un vas de yena, am ras cascavaul deasupra si am pus la mo. pana s-a topit - cateva sec...

merge strasnic cu mamaliga si cartofi natur!

iaca asa:
buna tare, si aromata datorita condimentului oregano...


sa aveti pofta, ca e buna tare! :D

8 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Diamond,

Minunat aratä si cu Oregano mai cumpärat gata.Super notä de Gust iai dat cu Oregano. Compliment

Salutäri Jacob

gaby_d spunea...

neata!
alaltaieri am postat-o si eu:)))
e grozav de buna.
noi am papat cu cartofi natur;)
am gasit intr-o revista reteta.
o zi frumoasa tie si celor dragi!

diamond spunea...

multumesc, Jacob! :) si mi-a placut mult!

weekend frumos!

diamond spunea...

gabitza, hehe, iti fac o vizita! :)

eu am papat cu cas proaspat si mamaliga! nu mai aveam rabdare sa fierb cartofi! :D tot buna a fost! :D

te pup, weekend placut! :D

Bunny spunea...

Imi place deoarece:

1. E montignac
2. Poate fi prestata la slowcooker - cu carnita de vita
3. Are poze imbietoare
4. Face parte din categoria mancarurilor agreate de pitic

O fac cu siguranta!

Pupic!

Momo spunea...

minunata reteta de vara!te astept cu jocuri si premii la mine!

diamond spunea...

Iepurash, bine ai venit pe la mine! :D

imi place asa scurt si la obiect cum ai comentat! :)) te pupicesc dulce! :D

diamond spunea...

alison, multumesc de compliment!

ma 'infiintez' la tine pe forum! te pup! :D