vineri, 1 octombrie 2010

Mancarica de bame

o mancare pe care nu multi o tolereaza... eu sunt printre cei care o apreciaza pt bunatatea ei...

mama imi facea mancarica asta si imi placea foarte mult! ce-i drept o gatea mai zemoasa nu asa scazuta, dar asta nu reprezinta o problema...

desi mama nu le oparea separat ca sa elimine mucilagiul pe care bamele le lasa, eu le-am oparit... cu sau fara mucilagiu...e la fel de buna!:D

puteti folosi bame proaspete,tinere, curatate de codite...

iaca pozele...

apropie-te... :D

Ingrediente:

400-500 gr. bame congelate
1 piept de pui
1 ceapa marisoara
2 catei de usturoi
1 conserva rosii cubulete
ulei
sare piper
1 lingura de otet


se pune 1 litru de apa la fiert impreuna cu otetul si un praf de sare... bamele se dau in cateva clocote, apoi se scurg si se dau la o parte...

se incing cateva linguri de ulei in tigaie... calim usor usturoiul si ceapa...pana isi schimba usor culoarea...

se adauga pieptul de pui taiat cubulete...

cand pieptul de pui isi schimba culoarea... se adauga conserva de rosii, impreuna cu o cana de apa...


se fierbe totul 10 min... dupa care se adauga bamele...
lasam la fiert 10-15 min...se potriveste la gust de sare si piper...

eu am fiert mai mult si am scazut mancarea...o puteti lasa cu mai mult sos!

pofta mare!


10 comentarii:

fimere spunea...

une superbe recette appétissante et savoureuse, ça doit être excellent
bonne soirée

Zazuza spunea...

una dintre favoritele mele! aici insa nu se prea gasesc bame, asa ca tot la mama trag nadejde sa imi gateasca asa ceva :))

Micul spunea...

N-am mancat niciodata bame, dar dupa cat le lauda toata lumea, sunt sigura ca-s tare bune.
O duminica placuta sa ai.

Anonim spunea...

N-am mai mincat bame, de nici nu mai tin minte.O duminica placuta! Cami-mami

diamond spunea...

Merci beaucoup, vous êtes assez, Fimere :D

diamond spunea...

zazu, nu se gasesc nici macar congelate?

diamond spunea...

Micule, poate ai sa incerci intr-o zi, sper sa te cucereasca :D

diamond spunea...

Cami, scumpa mea, nu se stie niciodata cine iti face o surpriza :D

Zazuza spunea...

nu :(, am cautat, am vazut doar mai in vara la piata, scumpe foc :(.

diamond spunea...

zazu, imi pare rau, aici se gasesc si in sezonul lor, proaspete in piatza dar si in restul anului congelate. nu costa foarte mult