vineri, 20 martie 2009

Ficatei libanezi

Cui ii plac ficateii prajiti alaturi de mujdeiul de usturoi ii va placea si reteta asta...

prin urmare avem nevoie de:

ficatei de pasare
o ceapa
ardei iute
3-4 catei usturoi
zeama de la o lamaie
1/2 de lingurita ienibahar (optional)
sare
piper
ulei pt prajit!


ficateii se pun la prajit in ulei, iar in mijloc se pune ceapa taiata in 4- la mine s-a desfacut in mai multe :))
se adauga condimentele si se lasa la foc mic pana se fac asa cum place fiecaruia...

intre timp am dat usturoiul pe razatoare, am taiat ardei iute, nu pe tot ci doar varful...


se stoarce bine lamaia, se amesteca impreuna cu usturoiul si ardeiul...
cand ficateii sunt gata, inchidem focul, apoi adaugam maglavaisul de mai sus si acoperim cu un capac pret de 7 min.


am servit cu orez! merge bine cu lipie arabeasca...:D
eu as fi adaugat mai multa lamaie...
nu trebuie sa fie prea acri, prea iuti sau prea usturoiati!

mai de-aproape:

reteta o am de aici http://www.culinar.ro/forum/continut/Retete-in-imagini/20146/Ficatei-libanezi/ apartine sarei nc pusa in executie de BD
multumesc fetelor :)

4 comentarii:

Amalia spunea...

Imi place reteta , dar fara ienibahar ca nu-l suport de nicio culoare :)). Mi-am notat-o si cred ca o sa o incerc. Pupici !

diamond spunea...

Amalia, poti incerca si fara condimentul asta, sunt bunuti, bunuti!
eu am pus gand rau unor retete de ale tale! :D! te pup!

BD spunea...

Ioi, mi-ai amintit de ei, sunt super, sa va fie de bine gagix.

diamond spunea...

Dana, imi place mult ce vad pe blogul tau! sunt ceva retete pe care vreau sa le fac! iti multumesc pt vizita, te astept cu placere!:)