marți, 15 iunie 2010

Inghetata de capsune

caldura mare...monser... simt nevoia sa ma racoresc cu o inghetata de fructe!
am ocolit mereu ideea de a face inghetata acasa...din cz congelatorului...care face ace de gheata de ma tai la limba :))

am gasit pe blogul laurei, reteta asta si mi-a placut mult... urmarea e ce vedeti mai jos!:D

Prezentarea:



Ingrediente:

350 gr capsuni
200 gr frisca lichida
300 gr lapte
125 gr zahar
sucul unei jumatati de lamaie

capsunele se spala, se curata de codite si se sterg usurel cu un prosopel...


se stropesc cu zeama de lamaie...se adauga zaharul si se mixeaza pana obtinem un sos fin...

in sosul format, adaugam frisca lichida si laptele...si mixam bine pt 5-7 min...

turnam compozitia intr-o forma si o dam la congelator pt 24 de h...am ales forma de silicon la sfatul laurei...inghetata iese mai usor din forma...

ia uitati :D

dupa 24 de h, o scoatem din congelator si o taiem bucati potrivite...
le punem in robot si mixam pana obtinem o inghetata fina, cremoasa...si fara cristale de gheata in ea!


dupa ce am mixat-o o mai dam 15 min la congelator...apoi se serveste dupa placul inimii...garnisita cu sos-uri, cu fructe, cu ciocolata...cu ce doriti...

sa aveti pofta!






Laura, iti multumesc!:D

14 comentarii:

CamiWitt spunea...

Fetita mea mumoasa si harnica, mersi pt. inghetata! Buna a fost ! Te tzuc dulce, mami Cami. O seara placuta!

Craita spunea...

Diamond,m-ai dat pe spate...tot ceea ce pot sa fac e sa inghit in sec si sa astept ziua de mn si un pic de timp ca sa fac si eu niste inghetata!!

gaby_d spunea...

:(la noi deja nu mai sunt capsuni:(. ce bine arata! mmmm

pansy spunea...

perfecta penru caldurile astea ! marturisesc ca io cumpar inghetata gata facuta.pe caldurile astea ma trec transpiratiile numai cand ma gandesc la bucatarie !

Un dulce aromat spunea...

Ce bine arata inghetata si sigur e foarte gustoasa

diamond spunea...

Cami, multumesc tare mult! tu faci bunatati in serie! esti o super-gospodina!:Dte pup cu drag!:D

diamond spunea...

hai, Goldie! :D te-ai racorit cu inghetata? te pup!

diamond spunea...

gaby, la noi mai sunt inca...sper sa mai am timp sa mai fac niste bunatati cu capsune!:D

multumesc, te pup!:D

diamond spunea...

paselutza mea draga, se face foarte repede, mai mult imi ia sa pregatesc decoru!:D te pup!

diamond spunea...

multumesc frumos, Nela! :D asa, este :P

LauraAdamache spunea...

Diamond scumpa o minune de inghetata ti-e iesit!! Si fluturasul e atata de frumooos!!! Te pupic cu mare mare drag si ma bucur mult ca ti-a placut!! Pup si weekend minunat sa ai!

diamond spunea...

multumesc tare mult, Laura :P orice apreciere din partea ta e un compliment pt mine! saru-mana!:D

ghiocel07 spunea...

Primeste-ma si pe mine in bucataria ta la o potie de inghetata. Arata minunat si tot ce vine de la Laura este de calitate. O sa mai trec pe la tine. Toate cele bune.

diamond spunea...

ghiocel, te astept oricand cu ma mare placere!:d