vineri, 25 februarie 2011

Spaghetti alla carbonara

o reteta super buna si rapida de spaghetti... cremoase si consistente...

vine si reteta...fiti pe receptie :D

later edit: am revenit :D

transmisiune directa din farfurie :D

Ingrediente:
25o gr. spaghetti
1 bucata kaizer afumat
3 oua
150 gr. parmiggiano

pastele se fierb dupa instructiuni...aveti grija sa fie 'al dente' ...si neaparat sa puneti sare in apa in care fierbeti pastele...

parmiggiano se da pe razatoare...

kaizerul afumat se taie cubulete si se prajeste in tigaie fara adaos de ulei...nu e e necesar

oualele trebuie sa fie proaspete... neaparat... se bat bine cu telul se adauga sare, nu multa si piper...

se adauga pariggiano ras... puteti pune mai mult de 150 gr. e... nemaipomenit de bun :D

cand kaizerul s-a racit se adauga si el...se amesteca bine totul...

intre timp pastele sunt gata...se scurg de apa in care au fiert. NU se clatesc cu apa rece... ci asa cum sunt se adauga peste compozitia de oua, amestecand repede repede...
pastele fierbinti vor opari compozitia din oua asa ca stati fara grija nu mancati oua crude...

cremoase bune...savuroase ;D


enjoy, sa aveti pofta :D
reteta o am de la Adriana Nicoleta! multumesc frumos!

40 de comentarii:

Dana Mariette spunea...

Asa spaghetti,cum le-ai facut tu numai la un restaurant am mancat!Mmmm...e o idee buna de incercat si acasa.Foarte gustos arata!

Alina---Explora Cuisine spunea...

Arata delicios, eu pun si un catel de usturoi foarte putin prajit pentru aroma :)

sara & Miki spunea...

Ador spaghetele alla carbonara, arata apetisant. Pup!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

mmmmmmmmmmmmmmmm....de cand nu am mai mancat asa spaghete!super bine arata!pupici...si la cat mai multe reteteeeeeee......

Un dulce aromat spunea...

Foarte faine si bune rau !

adriana gherman spunea...

Un deliciu! Aş mânca în fiecare săptămânî. Te pup .

ROSITA VARGAS spunea...

Delicioso plato de tallarines hecho en casa ,son más ricos ,una idea muy interesante,arata apetisant, y pentru aroma,he aprendido algo del idioma tengo amigos rumanos,tienes una receta de lujo,abrazos y saludos.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună scumpa mea!
Până vine rețeta ne putem
servi..arată super și cred că
sunt delicioase..le simt savoarea..
Să ai o săptămână reușită
și o primăvară frumoasă!
Te pup și îmbrățișez cu mult drag!

Carmen spunea...

martisorul e aproape si aduce o provocare din Dulcea Romanie :) Te astept cu drag vii alaturi de noi!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Diamond,iti doresc o primavara de vis,bucurie in suflet si numai bine!!!

Unknown spunea...

Cele mai bune paste!!!
La multi ani scumpa mea de 1 Martie si o primavara cat mai frumoasa cu multe, multe flori si bucurii!

Anonim spunea...

Ei da, pastele carbonara sunt oricand `bine-venite` pe masa.

felis spunea...

Arata delicios!... Trebuie sa o incerc si eu!
Sa i o primavara frumoasa!

fimere spunea...

un plat charmant et délicieux j'adore je te souhaite un bon printemps
bonne soirée

ophelia1983 spunea...

DELICIOASE!!!SI AI SI O PREZENTARE SUPERBA!

diamond spunea...

multumesc, mariette! am reteta de la o culinareasa de exceptie care sta in Italia si stie care e treaba cu spaghettele astea :D

diamond spunea...

multumesc, Explora, buna ideea mai ales ca ador usturoiul!:D

diamond spunea...

multumesc, Sara draga! te pup!:D

diamond spunea...

me and you, multumesc mult pt aprecieri si incurajari! pupici!:D

diamond spunea...

asa e, Nela:D multumesc frumos! te pup!

diamond spunea...

multumesc, nana!:D te pup!:D

diamond spunea...

muchas gracias, Rosita! besos!:D

diamond spunea...

Elena, iti multumesc frumos! te pup si iti urez o primavara frumosa:D

diamond spunea...

Carmen, multumesc de invitatie... cam tarziu am vazut!:D

diamond spunea...

judy, iti multumesc frumos! te pup, o primvara frumosa!:D

diamond spunea...

Iulia, iti multumesc pt urari!:D un martie frumos si insori iti urez asemeni!:D

diamond spunea...

multumesc frumos, haplea!ai dreptate!:D

diamond spunea...

multumesc, felis! :D sper sa iti placa, sotului meu i-au placut mult :D
te pup, un martie insorit si plin de bucurie!:D

diamond spunea...

Fimere, merci beaucoup!:D

diamond spunea...

multumesc frumos, ophelia!:D

te pup si o primavara frumoasa!:D

Nadji spunea...

Une de mes recettes de pâtes préférées.
J'adore ça.
Bon week-end et à très bientôt.

pansy spunea...

meriti un premiu cate te asteapta la mine pe blog

Alina---Explora Cuisine spunea...

Tocmai am vazut ca ti s-a mai oferit un premiu, dar poti sa il ai si pe al doilea :) te asteapta la mine pe blog!!!

diamond spunea...

merci beaucoup, Nadji:P

diamond spunea...

multumesc mult, pansy :D

diamond spunea...

multumesc, Explora :D

Rosita Vargas spunea...

una receta que adoro,mi plato preferido,felicitaciones por tus premios,abtazos .ímbrátisari.

Guvi spunea...

arata nemaipomenit spaghetele tale, mi le-am trecut pe lista pentru saptamana asta :))! O primavara frumoasa iti doresc!

diamond spunea...

gracias, Rosita :D

diamond spunea...

multumesc, Guvi!:D o primavara insorita iti doresc si eu tie:D