vineri, 30 aprilie 2010

Mazare cu carne de porc












13 comentarii:

Bucatareasa Incepatoare spunea...

Draga Diamond,
arata excelent....tasty!

Claudia Mic spunea...

Ador mazarea si reteta asta arata apetisant!

Olgutza spunea...

Nu ma innebuneste mazarea, dar pozele tale o fac sa arate ca cel mai buna mancare posibila :D
O sa incerc si eu pentru sot ca el e mare devorator de mazare :)

pansy spunea...

gand la gand cu ..mazare.si eu am gatit mazare,altfel e drept,dar tot mazare e.o leguma care imi place foarte mult.

Craita spunea...

Tocmai ce am terminat de mancat o farfuriuta cu mazare...yummmy,imi place tare mult mancarica asta!

diamond spunea...

multumesc, maria! am sa intru!:Dte pup!

diamond spunea...

multuesc, Mihaela, esti o draguta!:D

diamond spunea...

multumesc, Claudia, voi posta si reteta!te pup!:D

diamond spunea...

hei, Olgutza, iti multumesc frumos, ma straduiesc si eu!:D spot la gatit! te pup!:D

diamond spunea...

pansy, iti voi face o vizita sa vad cum ai gatit-o tu! esti o sursa vie de inspiratie!:D te pup!

diamond spunea...

hei, Goldie, ma bucur! si mie imi place!te pup!

Ellavilla spunea...

Pozele arat super. Cred ca sunt bune si la gust!

diamond spunea...

ella cred ca la mancarica asta vroiai reteta, am uitat cu desavarsire de ea :)) multumesc