marți, 23 noiembrie 2010

Perisoare in sos bechamel -yummy

azi vin cu o reteta simpla si delicioasa...

pozarul...




Ingrediente:

pt perisoare
carne tocata de pui- piept si/sau pulpa
1 ceapa tocata fin
2 oua
o mana de orez
sare
piper
pesmet daca e cazul si compozita e prea moale
vegeta

pt sos
2 cuburi unt
2 - 3 linguri de ulei
5 linguri de faina
lapte rece
zeama de la supa in care au fiert perisoarele
vegeta
piper
patrunjel tocat

ingredientele se amesteca bine...
se formeaza perisoare cu mainile umede...

perisoarele se fierb in apa cu vegeta...

se lasa sa se fiarba bine ca sa se fiarba si orezul...

perisoara shefa...:D

se topeste untul...apoi se adauga uleiul...

se adauga faina...

se incinge faina pana face bule...
se adauga lapte rece si se pune suficient cat sa se desfaca faina...
se adauga supa...sosul trebuie sa aiba consistenta unei ciulama subtiri sau mai diluate...

se condimenteaza, se adauga periosoarele...se mai da in cateva clocote...

pofta mare sunt delicioase :D


Gabi, iti multumesc pt reteta:)

13 comentarii:

Le Blog Piquant spunea...

Ce pofta mi-ai facut!

diamond spunea...

:D hihi, te cred sunt maxim de bune :P

adriana gherman spunea...

O idee buna pentru pranz. Un deliciu. Te pup!

Un dulce aromat spunea...

Arata super ,o mancare delicioasa!O zi faina!

pansy spunea...

imi plac grozav ! eu as fi mai indrazneata cu condimentele .incearca boabe de coriandru macinate sa vezi ce minunatie iese !
cam 1,5 linguri la un kilogram de carne

diamond spunea...

ai dreptate, nana! si eu te pup! :D

diamond spunea...

multumesc, Nela! ai mare dreptate! te pup!

diamond spunea...

pansy, mereu imi plac sugestiile tale...stii tu multe nu gluma!:D promit ca incerc!:Dte pup!

Anonim spunea...

mm, ce gustos! trebuie sa mai vin pe-aici ;)

diamond spunea...

multumesc, te mai astept!:D

Maya spunea...

Îmi plac mult perisoarele tale!

edith spunea...

Acum am pregatit aceasta delicioasa mancare....,hmmm super bune.Multumesc pt.reteta.O zi minunata va doresc:-)

diamond spunea...

sa va fie de bine! va mai astept! :D