sâmbătă, 10 octombrie 2009

Tortellini cu ciuperci, pui si smantana!-yummy!

am avut o pofta maxima de paste, am muuulte muuulte retete gustoase, insa eu fug de fainoase :D cel putin incerc :D
mancarica simpla si buna, ia:

prezentarea:
mai aproape:
Ingrediente:
250 gr. tortellini cu ciuperci
cca 150 gr. ciuperci (cate au incaput intr-un castronel de supa)
2 catei de usturoi
piept de pui cubulete
400 gr. smantana
1 ceasca mare de supa
sare
piper
am incins cateva linguri de ulei in tigaie, am adaugat ustoruiul pt cateva secunde...cat sa se aromatizeze uleiul...


am adaugat cubuletele de pui, pana s-au rumenit frumos...

apoi am adaugat ciupercile date la robot, eu le-am maruntit tare, daca vreti puteti sa le lasati bucati mai mari...
am adaugat o ceasca, cu supa si am lasat pana a scazut compozitia...

intre timp am fiert pastele conform celor zise pe ambalaj...

am pus compozitia de ciuperci peste pastele scurse...

apoi smantana...

am amescat si am dat iar pe foc pt cateva minute... si gataaaa!



sectiune:D
sursa: any de pe culi! multumesc!
sa aveti pofta!

18 comentarii:

CamiWitt spunea...

Gospodina harnicuta. Suna bine. O duminica placuta ! Cami

Miha spunea...

Niste premii speciale pt o fata frumoasa si harnicuta te asteapta la mine pe blog!

O duminica minunata!

Jack T spunea...

Hi ,

asta este asa o Mincare unde nimeni nu comenteazä nimic numai infulecä.
Super Combination. Compliment

salutäri

Carmen spunea...

Super!Am inghitit serios citind reteta ta!Te asteapta un premiu la mine!XOXO

diamond spunea...

multumesc, mami Cami!te pup dulce! o saptamana minunata! :D

diamond spunea...

multumesc frumos Miha, trec curand sa le ridic!te pup, osapt faina!:D

diamond spunea...

Multumesc, Jacob! ce vine din partea ta e un adevarat compliment! :D salutari, asemeni! :D

diamond spunea...

multumesc frumos, Carmen! vin acush sa-l ridic! o saptamana minunata! :D

Momo spunea...

mmm,ce deliciu!

diamond spunea...

multumesc, alis!esti o scumpa, vin sa vad ce ai mai facut bun!:D

yafa spunea...

ce bunatate ai pregatit, miamiii.Pupicei

diamond spunea...

multumesc, yafa, esti o dragutza!:D

adriana gherman spunea...

Si eu sunt fan paste, dar mă abţin eroic. Din când în când mai uit de calorii şi mănânc cu poftă. Tortellini vor fi următoarele pe listă. Te aştept cu un premiu la mine pe blog. Te pup!

Narnia spunea...

Woaw, ce-mi place cum suna reteta asta ! Doar ciupercile imi lipsesc, ca o faceam in seara asta. :)) Daca ajung maine la supermarket maine le execut, daca nu, in week-end sigur. Revin cu impresii.

diamond spunea...

multumesc, nana! :D esti o draguta! :D si mie imi plac pastele dar incerc sa la tai de la portie nu de alta da vreau sa mai incap in pantaloni!:))

diamond spunea...

Narnia, te astept cu impresii!! noua ne-au placut mult:D

Ela spunea...

Delicios!!!
Vad ca azi e zi de premii, asa ca te asteapta cateva si pe blogul meu.
O duminica placuta.
Te pup.

diamond spunea...

multumesc , Elisa! esti o scumpa!