joi, 30 iulie 2009

Pui Shanghai- crocant si gustos!

bun-bun, mie imi place mult, alaturi de un sos de usturoi si cartofi pai... salata de cruditati...
multe calorii, multe pacate da' din cand in cand ma mai rasfat si eu... :D

Poza de album:
Ingrediente:
1 piept de pui
2oua
1 cana faina
1 cana pesmet
100 gr. pesmet
5-6 catei usturoi
sare
piper
chilli ( optional)


pieptul de pui se taie in fasii lungi, se amesteca impreuna cu usturoiul dat pe razatoare, sarea, piperul si ce condimente mai doriti sa puneti...
se de la frigider 1 ora-2 ca sa isi faca rostul toate condimentele...



oualele se bat bine... mai adaugati putina sare si piper...


pesmetul se amesteca impreuna cu susanul...


se presoara faina peste fasiile de pui, si se scutura vasul ca fiecare bucata sa se acopera cu faina...


bucatile de carne se trec prin oualele batute...


apoi prin susan si pesmet...


se incing cateva linguri de ulei in tigaie, se prajesc bucatile si pe o parte si pe alta... apoi cand capata o culoare aurie-maronie se scot pe un servet absorbant...
si gataaa



sa aveti pofta! reteta este a Mihaelei, o pup si-i multumesc!

14 comentarii:

Miha spunea...

Foarte foarte bun!Am facut si eu si ne-a placut tare mult!

Sa va fie de bine! :)

diamond spunea...

Miha, draga mea, scuze, reteta este de la tine! am uitat sa pun linkul! te pup, ca meriti! puiul e excelent!

CamiWitt spunea...

Brava iar te-ai "chinezit " unde-s betele?

diamond spunea...

betele-s in roate la altii!:)) nu serios acu, le-am uitat acasa!:D pup!

Momo spunea...

aa,deci tot plecata esti!pai,cind ne intilnim draga diamond?poate ajung si eu sa beau un ceai cu tine.arata very apetisant puiul tau susan-at!te pup!

lauralaurentiu spunea...

Ce buuuunnn! Si ce frumos arata!

Ala Oancea spunea...

Super bun ! Si combinatia cu cartofi pai si sos de usturoi .... tocmai cum imi place mie ;) Sper sa fac si eu in weekend ;)

Nada spunea...

mmm...delicious!!

diamond spunea...

alison, draga mea, vii prin suceava? :D ce bine ar fi! :D

diamond spunea...

multumesc, Laura!eu, mai rarutz pe blog, da ti-am sitit lipsa! :D pupp!

diamond spunea...

Ala, ii bun rau puiul, chiar daca e junk food, ne mai rasfatam, din cand in cand! :D

diamond spunea...

Vzcool, thanks! kisses! :P

CamiWitt spunea...

O perioada placuta prin Moldova iti doresc...zis eu ca pe acolo esti

diamond spunea...

da, Cami, acolo am stat o perioada! acum sunt acasa!:Dte pup!