miercuri, 7 iulie 2010

Prajitura rapida cu cirese - clafoutis aux cerises




imi plac mult prajiturile cu fructe...asa ca daca prind putin timp liber trec la treaba!:D

asta e prezentarea:

per ansamblu:



Ingrediente:

500 gr. cirese curatate de cozi si de sîmburi
3 linguri zahar
3 linguri faina
3 oua
1/4 l lapte
un praf de sare
1 plic zahar vanilescu
1 paharel lichior de visine/cirese- optional
unt pt uns tava
zahar pudra- pt deasupra


tava de copt/formele se ung cu un strat de unt...apoi se aseaza frumos fructele intr-un strat...

compozitia este asemantoarea cu cea de clatite...folositi mixerul cu nadejde...in cateva minute e gata totul...
oualele se mixeaza cu zaharul...

apoi se mixeaza faina adaugata in ploaie...
se toarna lichiorul...

laptele...

compozitia se toarna peste fructe si se da in cuptorul preincalzit...cca 30 de min...
se va umfla frumos...in cuptor ca o gogoasa, mai apoi se va dezumfla ...




deasupra se poresara zahar pudra...

asta e finalul...
se poate prepara si cu alte fructe...caise, zmeurele, prune...
de asemeni daca se elimina zaharul...se pot face si cobinatii sarate cu dovlecei, ricotta, rosii, branza framantata, feliute subtiri de sunca..etc. combinati dupa cum va place!
pofta mare!



sursa:aici!

18 comentarii:

Niko spunea...

Minunata!

sara & Miki spunea...

arata minunat... asi servi o portie...

geta spunea...

tare buna!deasupra ai pus pesmet?

diamond spunea...

multumesc, Niko!:D

Craita spunea...

mmmm,tare buna si o prezentare ca de revista!

diamond spunea...

te astept cu placere!:D

diamond spunea...

geta, deasupra e zahar pudra!:D

diamond spunea...

hei, Goldie, multumesc frumos!:D

adriana gherman spunea...

o bunatate simpla si repede de preparat. trebuie sa o incerc si eu.

janet spunea...

Asa ceva am facut si eu,dar....cu afine!Imi inchipui cit este de buna!
O zi buna!

Cool Chic Style Fashion spunea...

Un blog molto carino, complimenti ciao a presto

Bucatareasa Incepatoare spunea...

Superbe prezentari, ca-ntodeauna....
Felicitari!

Lilly spunea...

Vai, Diamond cum arata.Trebuie sa fac si eu.Dar cu visine.

diamond spunea...

nana, ti-o recomand cu placere si cu alte fructe...simpla si buna! te pup!

diamond spunea...

janet, ce pofta mi-ai facut de afine...vai vai,mi-e pofta maxima de ele! nici nu am vazut pe piata anul asta!:D

diamond spunea...

grazzie stefania!:D

diamond spunea...

multumesc,Miha, esti prea draguta!:D

diamond spunea...

Lilly, cu visine cred ca iese super buna...si cu nectarine as mai vrea sa incerc!:d te pup!:D