marți, 6 septembrie 2011

Supa cu galuste

bine v-am regasit dragelor... a trecut mult timp de cand n-am mai postat nimic... revin cu forte proaspete :)

am bucatarit usor vara aceasta ...foarte putine dulciuri... multe legume... fara prajeli...

pana vin inghetatele si tartele incep cu o mica incalzire supita cu galuste...

pun reteta maine si completez si reteta la tortul egiptean! va pup!

asa arata:

mai aproape

Ingrediente:

2 morcovi potriviti
2 rondele de telina
1 ceapa
sos de rosii (optional) - de obicei folosesc rosii in ciorbe si nu in supe; am vrut sa dau mai mult culoare decat gust de rosii
3 litri de apa
delikat/ knorr cub pui

galustele:
2 oua
7 linguri de gris
1 lingurita amidon
1 lingura ulei
1 praf de sare

in cei trei litri de apa am fiert in prealabil un piept de pui cu o lingurita de delikat...

dupa ce am scos pieptul am pus toate legumele... capacul deasupra si le-am lasat sa fiarba nestingherite :))


intre timp m-am apucat de galuste...

am batut bine albusurile cu telul...

galbenusurile le-am frecat cu un praf de sare si cu lingura de ulei...

le-am adaugat peste albusuri...

am adaugat in ploaie grisul amestecat cu amidonul... si am amestecat usor de sus in jos...pana s-a umflat grisul... compozitia a capatat o textura pufoasa/ buretoasa si s-a desprins usor de pe peretii vasului...

in timpul procesului...

din supa se scot legumele si se adauga sosul/pireul de rosii si se da in cateva clocote bune...

am lasat focul la mic si am pus galustele in supa... le-am lasat vreo 5 minute dupa care le-am intors usor ca sa nu se destrame... am pus capac deasupra si gataaaa...

eu le-am facut cu ajutorul unei linguri de supa si au iesit maricele... daca le vreti mai mici folositi o lingurita...

au iesit foarte pufoase si foarte bune:D...

rezultatul...


sectiune...


Pofta mare!!

15 comentarii:

Antonina spunea...

Super bine arata! eu de regula nu pun bulion.. dar chiar si asa mi-ar place ! pupici si bine ai revenit!

Adela Zilahi spunea...

Cu bulion chiar de mult nu am mai mancat, arata foarte bine galustele! Bine ai revenit, astept cu nerabdare bunatatile ce le-ai pregati! Puup cu drag!

Miha spunea...

Bine ai revenit!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

chiar mi ai facut poftaaa....mmmmmm..deja servesc o prtieee..!!!!!pupici

pansy spunea...

toamna se numarar bobocii ! asa si cu tine.o supa "ciudata" pentru mine care sunt de sorginte ardeleanca,dar sunt convinsa ca e gustoasa.
pupu-te!

Anonim spunea...

Bine ai revenit! Astept sa vad ce bunatati ne mai pregatesti si pregatim ;)
Ela

alina spunea...

atata super! complimente bucatarului!

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

mmm, buna supa ta!

stefan spunea...

ce bine arata, chiar mi-ai facut pofta :)

nicu spunea...

supa ce galuste. doamne fetelor ce-as face pentru asa o supa, dar adr-mite pentru fata care gateste supa cu galuste... as da toti banii vcastigati la pariuri sportive live pentru ea!

Liana10 spunea...

yammi!

ioana spunea...

si cu rosii e buna

Dragos spunea...

Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

maria spunea...

Eu de obicei o fac cu rosii si e buna si rece.

miremirc spunea...

Preferata mea !