duminică, 12 iulie 2009

Vinete chinezesti cu taitei din orez

imi place mancarea chinezeasca de numai pot... azi am facut vinetele astea... o bunatate!
taietii din orez sunt preferatii mei... si au mers de minune!
si da, pot papa cu betele astea! :D


Pozele de prezentare



Ingrediente:
500 gr. vinete
4-5 catei de usturoi
ardei iute (sau pasta de ardei iute)
10 ml sos soia
30 ml vin de orez ( puteti inlocui cu vin alb)
80 ml supa pui/vita/porc - dizolvati un sfert de cub knor in apa
ulei pt prajit
1 lingurita amidon

taiteii din orez
vinetele se curata de coaja si se taie felii subtiri...

in reteta originala spune ca se prajesc in baie de ulei... eu nu m-am incumetat... am pus putin ulei intr-o tigaie de teflon si le-am rumenit frumos...

daca le faceti in baie de ulei... sa le puneti la scurs intr-o sita... apoi sa le puneti intr-o oala/tigaie fara ulei...
adaugati usuroiul taiat si ardeiul iute - sa puneti cu nadejde si usturoi si iuteala...

caliti 2-3 minute...
se adauga sosul de soia, vinul si supa... se mai lasa 3 minute...
sosul soia folosit este foarte concentrat... negru la culoare si mai vascos... a trebuit sa pun mai putin de 10 ml...


se adauga amidonul dizolvat in putina apa calduta si se adauga peste vinete sa le fixeze mai bine gustul!
acesta e rezultatul!


foarte bune... reteta de capatai! apartine lui Maneki neko de pe culinar! ii multumesc tare mult!
in locul taiteilor puteti folosi orez!
sa aveti pofta!

16 comentarii:

alison spunea...

mai,ce bunatate!trebuie sa -mi revin si sa ma apuc de bucatareala,vad!pup you!

Jacktels Kochbuch spunea...

Este intradevär o Bunätate mare.

O fac tare des , pentru cä si eu sint Fan de la Ingrediente.
Super presentatä. Compliment

kity spunea...

mama deja imi ploua in gura de pofta....ador reterele tale..yamyamy ....ce bunatate

Claudia-Maria spunea...

arata super bine, si taiteii oglinda chinezesti,yamiiiiii, vinete prajite cu usturoi,iaraci yamiiiiiiii, felicitari Diamond,pusi

Cami -Camila-Witt.... spunea...

Te chinezesti bine... Si eu sint fan de aceste mincari. Pastele din orez mi se par putin cam prea mult fierte, incearca sa le prajesti putin intr-o tigaie cu foarte putina grasime. Un deliciu. Ai pus ca de obicei o prezentare de milioane. Te tzuc Cami

nana spunea...

Musai sa incerc si eu vinetele tale. Mi-ai facut pofta. Cred ca sunt foarte bune. Pa!

diamond spunea...

alison, vinetele sunt... preferatele mele... yummy!

diamond spunea...

multumesc, Jacob! :D sa ai o zi minunata! :D

diamond spunea...

multumesc, kity, esti o dulcica! te pup!

diamond spunea...

multumesc, Cami! :D o sa fac asa cum m-ai sfatuit! :D m-a tinut cineva de vorba la telefon si le-am fiert cu 2-3 min in plus! :)) te pup!

diamond spunea...

multumesc, Claudia Maria! sa incerci sa vezi ce bun e!:D te pup!:P

diamond spunea...

nana sa le faci nu vei regreta! :D te pup!

o-felie-de-liliac spunea...

cat de bine arata!!!!!!!!!

diamond spunea...

floare de liliac, arata cum arata da gustu'...ii nemaipomenit!:D

Gabriela spunea...

Am facut reteta asta ieri seara si a iesit super. Imi plac foarte mult retetele postate de tine, iar prezentarea este perfecta. Numai bine! :)

diamond spunea...

multumesc frumos, Gabriela! sa iti fie de bine!:D o saptamana placuta:D