duminică, 12 iulie 2009

Vinete chinezesti cu taitei din orez

imi place mancarea chinezeasca de numai pot... azi am facut vinetele astea... o bunatate!
taietii din orez sunt preferatii mei... si au mers de minune!
si da, pot papa cu betele astea! :D


Pozele de prezentare



Ingrediente:
500 gr. vinete
4-5 catei de usturoi
ardei iute (sau pasta de ardei iute)
10 ml sos soia
30 ml vin de orez ( puteti inlocui cu vin alb)
80 ml supa pui/vita/porc - dizolvati un sfert de cub knor in apa
ulei pt prajit
1 lingurita amidon

taiteii din orez
vinetele se curata de coaja si se taie felii subtiri...

in reteta originala spune ca se prajesc in baie de ulei... eu nu m-am incumetat... am pus putin ulei intr-o tigaie de teflon si le-am rumenit frumos...

daca le faceti in baie de ulei... sa le puneti la scurs intr-o sita... apoi sa le puneti intr-o oala/tigaie fara ulei...
adaugati usuroiul taiat si ardeiul iute - sa puneti cu nadejde si usturoi si iuteala...

caliti 2-3 minute...
se adauga sosul de soia, vinul si supa... se mai lasa 3 minute...
sosul soia folosit este foarte concentrat... negru la culoare si mai vascos... a trebuit sa pun mai putin de 10 ml...


se adauga amidonul dizolvat in putina apa calduta si se adauga peste vinete sa le fixeze mai bine gustul!
acesta e rezultatul!


foarte bune... reteta de capatai! apartine lui Maneki neko de pe culinar! ii multumesc tare mult!
in locul taiteilor puteti folosi orez!
sa aveti pofta!

16 comentarii:

Momo spunea...

mai,ce bunatate!trebuie sa -mi revin si sa ma apuc de bucatareala,vad!pup you!

Jack T spunea...

Este intradevär o Bunätate mare.

O fac tare des , pentru cä si eu sint Fan de la Ingrediente.
Super presentatä. Compliment

kity spunea...

mama deja imi ploua in gura de pofta....ador reterele tale..yamyamy ....ce bunatate

Claudia-Maria spunea...

arata super bine, si taiteii oglinda chinezesti,yamiiiiii, vinete prajite cu usturoi,iaraci yamiiiiiiii, felicitari Diamond,pusi

CamiWitt spunea...

Te chinezesti bine... Si eu sint fan de aceste mincari. Pastele din orez mi se par putin cam prea mult fierte, incearca sa le prajesti putin intr-o tigaie cu foarte putina grasime. Un deliciu. Ai pus ca de obicei o prezentare de milioane. Te tzuc Cami

adriana gherman spunea...

Musai sa incerc si eu vinetele tale. Mi-ai facut pofta. Cred ca sunt foarte bune. Pa!

diamond spunea...

alison, vinetele sunt... preferatele mele... yummy!

diamond spunea...

multumesc, Jacob! :D sa ai o zi minunata! :D

diamond spunea...

multumesc, kity, esti o dulcica! te pup!

diamond spunea...

multumesc, Cami! :D o sa fac asa cum m-ai sfatuit! :D m-a tinut cineva de vorba la telefon si le-am fiert cu 2-3 min in plus! :)) te pup!

diamond spunea...

multumesc, Claudia Maria! sa incerci sa vezi ce bun e!:D te pup!:P

diamond spunea...

nana sa le faci nu vei regreta! :D te pup!

o-felie-de-liliac spunea...

cat de bine arata!!!!!!!!!

diamond spunea...

floare de liliac, arata cum arata da gustu'...ii nemaipomenit!:D

Gabriela spunea...

Am facut reteta asta ieri seara si a iesit super. Imi plac foarte mult retetele postate de tine, iar prezentarea este perfecta. Numai bine! :)

diamond spunea...

multumesc frumos, Gabriela! sa iti fie de bine!:D o saptamana placuta:D