luni, 8 februarie 2010

Budinca de macaroane, cu branza dulce si stafide

zilele astea mi s-a facut o pofta maxima de budinca, cu branza dulce si cu muuulte muuulte stafide!!!

barbatu-meu, care nu manaca mare lucru, se pastreaza suplu :)) se rotea prin bucatarie ca leul!:))
nici n-a mai avut rabdare sa se raceasca!:D a dat gata 3 bucati pe nerasuflate!

Pozele de prezentare:



Ingrediente:
400 gr. paste
1 kg de branza de vaca proaspata
15 linguri rase de zahar (puneti in functie de cum va place, dulce, mai putin dulce)
2 plicuri de zahar vanilat
3 oua
3 linguri de gris
3 linguri de smantana
200 gr. stafide
esente -eu am pis de lamaie, de vanilie si rom (am inmuiat stafidele in el)
coaja de portocala/lamaie
1 praf de sare
ulei pt uns tava sau unt
zahar pudra (optional)

stafidele se pun la inmuiat intr-un bol in care am pus apa si esenta de rom- se lasa cel putin jumatate de ora

pastele se fierb dupa instructiunele de pe ambalaj! sa ramana al dente!

Intr-un castron maricel se amesteca bine branza de vaci, cu zaharul, zaharul vanilat, praful de sare, grisul, oualele,smantana, esentele, coaja de portocala


a rezultat urmatoarea compozitie la care am adaugat stafidele scurse bine si uscate cu ajutorul unui prosop de bucatarie...


branza se amesteca impreuna cu pastele...

se asaza compozitia intr-o tava si se da la copt in cuptorul incalzit in prealabil... pret de 30 de min. pana se rumeneste pe margini si deasupra!

sectiune:






este super buna, super aromata! e foarte periculoasa pt silueta! :D
multumesc Iuliei!:*

22 de comentarii:

CamiWitt spunea...

Fetita mea mumoasa, nu cumva sint poftele tale cu ochi? Budinca asta ne-o facea si noua mama in copilarie. O zi minunata iti doresc! Cami-mami

Jack T spunea...

Foarte , foarte Feinä Prezentare si Gustul ( il cunosc) minunat.Perfect

Salutäri Jacob

Unknown spunea...

Mmm...ce pofta mi-ai facut.Sigur este delicioasa budinca.
Iar prezentare-a nu mai zic numic, parca ies din fotografie.
Pe curand.

fimere spunea...

une recette très originale, j'aime beaucoup
à bientôt

pansy spunea...

cu ochi sau fara ochi, reteta e de basholdeala atat e de buna

Raluca Bajenaru spunea...

Zano, zi, ce camera foto ai? As vrea sa imi iau si eu una, am auzit ca in Asia ar fi ceva mai ieftine... Am verificat, sunt cu vreo 20% mai ieftine...

Sarea in bucate spunea...

AI UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

CamiWitt spunea...

Te astept la cules premii o zi buna! Cami

Olgutza spunea...

Ah, de cand n-am mai mancat budinca din asta... multumesc ca mi-ai reamintit de ea ca tare buna mai e ;)

diamond spunea...

:) nu, Cami, poftele nu sunt cu ochi!:) nu ma grabesc!:D te pup, dulce!

diamond spunea...

Jacob, multumesc frumos! la ce minunatii faci tu, eu ...ma simt mica rau!:)) :D

o zi frumoasa iti doresc!

diamond spunea...

Daniela, multumesc fain pt complimente! se face usor, e buna dar e crima pt silueta!:)) te pup!

diamond spunea...

Fimere, merci beaucoup!:D

diamond spunea...

pansy, ce tare esti!:))) asa este!

diamond spunea...

buna, calatoareo! :)

nikon d60 am in dotare!:)

merci pt articol, m-am amuzat!:D

diamond spunea...

Just me, multam fain! vin sa-l ridic!

diamond spunea...

ooo,Cami, danke schon!:D

diamond spunea...

cu placere, Olgutza! e buna, buna si aromata si fereaaa ca ma fac cat casaa!:)) te pup!

Ela spunea...

Ce bine arata budinca asta, mi-am copiat-o deja si promit ca saptamana viitoare o fac :))
Multumesc pentru vizita, te mai astept pe la mine.
Week-end placut.
Te pup.

Nadji spunea...

Un gâteau qui semble très bon.
Très beau blog.
A bientôt.

diamond spunea...

Elisa, abia astept sa vii cu impresii!te pup, un we palcut!

dana spunea...

Ce bine arata!!..sunt foarte delicioase,si eu le fac din cand in cand...
Am venit si eu cu premii frumoase pt tine...
O duminica placuta!