joi, 28 aprilie 2011

Pasca fara aluat

vin cu reteta pe seara...:D

imi place pasca dar nu stiu cum de fiecare data mananc branza si ramane aluatul de cozonac...decat asa mai bine o pasca numai din branza... ideal :D

asa arata:




Ingrediente:
800 gr. branza de vaci
5 oua
200 ml smantana
12 linguri de zahar
5 linguri de faina
1 plic, chiar si 2 de praf budinca instant daca branza este prea moale ( budinca se poate inlocui cu amidon)
1 lingurita praf de copt stins cu lamaie
coaja de lamaie rasa
esente - eu am pus si rom
zahar vanilat
100 gr stafide sau mai mult

stafidele le-am lasat sa se inmoaie in rom...

apoi peste branza am adaugat 5 galbenusuri, smantana, zaharul, faina,praful de copt stins,budinca nepreparata, esentele...

se amesteca bine pt omogenitate...

am adaugat stafidele desi asta trebuia sa fie ultima operatiune...

albusurile batute spuma, se incorporeaza in compozitie amestecand de sus in jos...


compozitia se toarna intr-o tava tapetata cu ulei si putina faina...
se da la cuptorul bine incins in prealabil...se lasa 60-70 de min depinde de cuptor...

am pudrat-o cu zahar vanilat...

si asta este:D

drept in ochi am privit-o :D


precizari: cand o scoateti din cuptor va fi la mijloc mai moale...asa trebuie sa fie...cand se raceste se intareste uniform. cand se raceste puteti sa o taiati.

Edith, multumesc mult pt reteta!

11 comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Arata super mortal, abia astept reteta sa fac si eu, vroisem s afac una de Pasti, dar cum am fost doar doi, era prea mult :) Te pup!

pansy spunea...

pare a fi dupa ingredientele din poza un fel de prajitura desteapta.astept reteta si la anul am s-o fac.arata grozav!desi eu mananc pasca pe post de paine,de Pasti,dar am s-o incerc

Nil spunea...

super ! pansy are dreptate este un fel de prajitur - cheesecake

Alina---Explora Cuisine spunea...

Vai cum arata de bine! Ispita curata, doar sa gasesc niste branza de vaci adevarata si o execut :) Pupici si un weekend superb cu familia si prietenii!

Rosita Vargas spunea...

Que ricos ingredientes y precioso diamond,excelente elaboración,voy a seguir tus pasos seguro me sale bien,cariños y abrazos,escelente receta.

diamond spunea...

Alina, si noi am fost doi dar am dat fuga pana la tata si s-a rezolvat tot!:D inca am avut si tortul egiptean :D te pup!

diamond spunea...

panselutza mea draga, nu nu este ca si prajitura desteapta, pasca asta este ca o prajitura pufoasa, omogena cu muuult muulta branza! merita incercata!:D te pup!

diamond spunea...

asa este, Nil e ca un cheesecake foarte bun si aromat ,merita incercata reteta!:D pup!

diamond spunea...

multumesc, Alina! sper ca ai avut un timp frumos!:Do saptamana placuta iti doresc!:D

diamond spunea...

Muchas gracias, Rosita.es una buena receta que le recomiendo. besos :D

Anonim spunea...

Asa este, nu seamana absolut deloc, eu le fac pe amandoua.