sâmbătă, 4 iulie 2009

Tocanita de legume - usoara, de vara!

imi place mult tocanita asta, in timpul verii imi place sa o mananc rece, putin timp dupa ce o scot din frigider...
racoritoare, fara grasimi... pe caldurile astea merge strasnic, cand nu pot manca mare lucru...


ii super buna cu un ou ochi si cu cas... deci, da! asa da!

pozele de prezentare:


de aproape...

Ingrediente:
3-4 rosii depielitate
1 ceapa
1 dovlecel
1 ardei
1 morcov
1 vanata

sare
piper
ceapa se taie marunt- eu am pus-o in robot... se caleste in 2 linguri de ulei pana se aureste foarte usor...

morcovul se executa si el sub lama cutitului... se adauga peste ceapa... se calesc cateva minute...

se adauga ardeiul taiat...

rosiile le-am oparit si le-am depielitat, se taie marunt sau se dau pe mana robotului....

sucul de rosii tb sa fiarba 15-20 de min....

se adauga sare, ca atunci cand punem vinetele si dovleceii sa nu se inmoaie/ flescaiasca...

am pus vinetele taiate cubulete...

si dovlecelul...

se fierb si ele... nu prea tare sa fie al dente...

api... gataaaa...


e simpla si buna, io pap ca o disperata... serios! :D merge si ca un soi de garnitura si asa simpla cum e ea!

11 comentarii:

kity spunea...

Tocanita,tocanita ce bunatate,demult nu am mai mancat tocanita seamana mult cu cea care mi-o facea bunica.MMM...f.buun,
Mersi pentru ca mi-ai amintit de bucataria de acasa de la buni.
O sa o incante si pe ea cand o sa i-o spun ,cu siguranta!!
Bunnn!

Sandy spunea...

bune idee mi-ai dat sa sti ca am sa o probez

Jack T spunea...

Ai dreptate , merge pe Cälduri minunat , Ratatoille asta. Aratä foarte bine. Compliment

Salutäri

diamond spunea...

kity, ma bucur ca-ti aduc aminte de vremuri placute! :D te pup si te mai astept!

diamond spunea...

Alex, sa-mi spui daca ai probat-o si-ti place! :D te pup, cu drag! :D

diamond spunea...

Kochbuch inseamna Bucatar, nu? :) am facut si io putina germana la scoala! :D multumesc pt compliment! imi plac mancarurile usoare, naturale si cat se poate de simple vara!:D te mai astept cu placere!:D

diamond spunea...

multumesc pt invitatie, Olivia! voi participa cu cateva retete! :D

Jack T spunea...

Hallo Diamond,

mincäruru usoare sint imdeiat si mincäruri mai fine.....
jacktel este combinatia dintre nume si prenume si Kochbuch inseasmnä Carte de Bucate.

O Zi minunatä iti doresc.

Salutäri Jacob

diamond spunea...

Jacob, e clar am uitat tot ce am facut la scoala aia! :))

o sa fac si manacaruri rapide si fine, sunt la inceput! :D

weekend placut! :D

Jack T spunea...

Hallo,

acuma incerc sä explic ce am vrut sä zic in Postarea dinainte.
Micärurile usoare sint prin Ingrediente si pregätire mai finute.
Si asta asa pregätite este pentru mine o Mincare finutä.
sorry da eu sint intradevär cam la inceput cu Romina ..da si eu invät...

Incä tot asaun WE pläcut

diamond spunea...

Jacob, am inteles acum! :D

am intrat pe blogul tau, totul arata exceptional de bine! felicitari! :)