joi, 3 septembrie 2009

Prajitura cu prune (Prunela)- simpla si delicioasa! :D

Azi vin sa va incant cu o prajiturica simpla si delicioasa...cu prune garnisita cu migdale...
reteta este a lui Cami- o culinareasa tare draguta si prietenoasa careia ii multumesc si o pup dulce!:P :D

Cami, floricica e pt tine! :D

prezentarea:




Ingrediente:
500 gr. prune
100 gr. unt
150 gr. zahar
100 gr. faina
100 gr. amidon alimentar
1 lingura zahar vanilat ( 3 pliculete z.v)
3 oua
1/2 plic praf de copt
50 gr. migdale sau nuci- am folosit migdale data viitoare pun nuci! :D
zahar pudra pt pudrat parajitura



Intr-un bol punem untul moale, zaharul, zaharul vanilat... si lasam mixerul sa-si faca treaba...:D

se adauga oalele si mixam pana se incorporeaza...


se adauga faina amestecata cu praful de copt si amidonul...

prunele se spala, se usuca si se curata de samburi...
am tapetat o forma de tort de 26 cm cu folie de aluminiu, am uns-o cu putin unt si am pus prunele cu taietura in jos...

aluatul se toarna peste prune si se niveleaza usor...
se da in cuptorul preincalzit timp de aprox 1 ora...

migdalele le-am rumenit in cuptorul cu microunde timp de 30 de sec. cu pauza la 10 sec...


dupa 1 h. am scos-o din cuptor, am lasat-o sa se odihneasca 10 min. dupa care am rasturnat-o pe un platou...am tras usor folia de aluminiu...
am pudrat cu zahar si presurat migdalele...
data viitoare o sa folosesc nuci prajite si macinate... oh. daaa! :D


laterale...


felie savuroasa...


si o poza artistica... tadam! :D

sa aveti pofta! lasa o aroma in bucatarie... mmm! :D

11 comentarii:

CamiWitt spunea...

Foarte frumos ti-a iesit ! Multumesc mult pt. floricica ! Te rog sa pui link catre mine Aici e reteta Prunela la mine http://cami-lecker-wittmacher.blogspot.com/2009/08/gesturzter-pflaumenkuchen-prunela.html Si poate o numesti tot Prunela , te rog mult ! O zi minunata ! Cami

diamond spunea...

Cami, multumesc!te pup dulce, o zi frumosa sa ai!:D

Momo spunea...

da,adorabila prunela ta!

diamond spunea...

multumesc, alison, te pup :P

yafa spunea...

Miamii miamii ce fain arata...si eu o bucatica....;)pleaseeeee!!!Pupicei

BijuArtizan spunea...

Foarte frumoasa si delicata fotografia! Si daca fotografia mi s-a parut delicata, pariez ca prajitura e delicioasa!

diamond spunea...

yafa, cu mare placere! :D te astept sa ne indulcim impreuna la o felie de prajitura! :D pupic! :P

diamond spunea...

Gina, nu te inseli! :D serios, zic, ii fina si aromata... are parfumul toamnei! :d te pup! :D

Ellavilla spunea...

As dori si eu reteta

diamond spunea...

Ella, reteta e pusa, mult spor :P

Anonim spunea...

Foarte gustos s-a primit, multumesc pentru reteta :)