joi, 25 februarie 2010

Salata de fasole verde- mmm, buna tare!

Salata asta este nemaipoenit de buna! desi nu e vremea fasoalelor, pofta a fost prea mare... asa ca am cumparat fasole verde conservata...si am trecut la fapte!:D
se face foarte rapid, mai mult imi ia sa fac pozele si sa postez decat prepararea ei :D

merge strasnic ca si aperitiv, cu paine de casa rumenita, sau toast prajit!mmmm!
mi se pare mult mai buna a doua zi cand usturoiul si ceapa se imbina cu restul ingredientelor!

nu e grasa, nici uleioasa, fasolea este zemoasa, se imbina cu maioneza si pare ca e uleioasa sau ceva de genu'!

pofta maxima!



Ingrediente:
fasole verde, galbena fiarta - mie imi place cea verde subtire, fideluta ii zic eu
1 morcov
1 ceapa
maioneza, dupa gustul fiecaruia
2-3 catei de usturoi
patrunjel- n-am avut
sare
piper

fasolea se taie bucatele...

ceapa am maruntit-o la robot...

morcovul se da pe razatoare, la fel si ustureii...

se adauga maioneza...

se amesteca, se sareaza, se pipereaza...

asta e portia mea:


pofta maxima! multumesc, bulinuta!:D

20 de comentarii:

Ana Thomas spunea...

Wooow, pare o simpla salatica, insa cui ii plac fasoalile, cum bine zici,i se ploua-n gura...
Stiu ce fac pentru maine la pranz!
Bun gasit!Toate cele bune!

Cristina spunea...

Niciodata n-am stiut cum sa gatesc mai bine fasolea verde. Acum stiu!

Nadji spunea...

Je n'ai jamais fait de salade de haricots verts avec de la mayonnaise.
C'est une bonne idée.
A bientôt.

Elena Toma spunea...

Minunata ideea cu ceapa si morcovul in aceasta combinatie. Eu stiam doar cu usturoi. Iar acum, in post merge o maioneza falsa, de post. O sa fac si eu neaparat! Un weekend minunat!

fimere spunea...

une très savoureuse salade, j'aime bien la présentation en forme de cœur
bonne journée

Lissa's Cakes spunea...

Ce bunatate ai facut aici ,Diamond!
Si noua ne place mult fasolea cu maioneza...dar uite ca am sa incerc si eu cu morcov ca o faceam fara .
Sa ai o seara buna si un weekend placut!

diamond spunea...

bine ai venit tartoras! sper sa-ti fi fost de maxima inspiratie! pup, un we placut!:D

diamond spunea...

buna, Cristina! ma bucur ca iti place salata! e intr-adevar tare buna!

diamond spunea...

Saveurs,est en effet très bien, ne pense pas qu'il va décevoir!: D

diamond spunea...

buna, Elena, draga mea! spune-mi te rog cum se face maioneza falsa? te pup, numai bine!:D

diamond spunea...

Merci, chers Fimere!

diamond spunea...

buna, Lissa, ma bucur sa te vad!:D sa incerci salata si in varianta asta, nu cred ca-ti va parea rau!:D te pup, un we frumos!:D

fimere spunea...

I offer you an awards on my blog
see you

Olgutza spunea...

Chiar ca e nemaipomenit de buna salata asta.. nu am mai facut de mult, dar la ce pofta mi-ai facut o comit cat de curand ;)

pansy spunea...

si eu fac salata asta dar fara morcovi,doar fasole si maioneza si usturoi.am mai facut si cu alte adaosuri piscicolo ,carnivore.

diamond spunea...

thank you, Fimere!:D

diamond spunea...

Olgutza, ma bucur ca-ti place!:D te pup!

diamond spunea...

pansy, multumesc pt ideie, o sa strecor si ceva carnita in salata!:D

Elena Toma spunea...

Pai mie aia de cumparat, din soia, nu-mi place! O fi de post, dar nu-mi place si pace. O fac din cartof fainos, fiert la abur si 1 lingurita de mustar bun, fara boabe, cu ulei si lamaie, ca la orice maioneza. Este foarte gustoasa, mai ales in combinatii din acestea de legume. O primavara cu multe bucurii si realizari!

diamond spunea...

Elena, multumesc tare mult de idee! vreau neaparat sa incerc,trebuie sa fie buna!:D mie nu-mi place nimik din soia!:D te pup, si iti doresc o primavara insorita!:D