duminică, 9 august 2009

Salata bulgareasca

un aperitiv minunat, gustos... cu succes garantat chiar si la cei mai pretentiosi! :D
reteta o am de la verisoara mea, Silvia pe care o pup si-i multumesc!

sectiune din platou...

prim-plan- nu prea m-a chinuit talentul artistic la decorat de data asta...:))

Ingrediente:
1 piept de pui- puteti pune chiar si 2 daca vreti ca salata sa aiba mai multa carne
2 morcovi
2 cepe verzi
1 cutie mica de porumb in vid si daca se poate sa nu fie dulce ( eu am pus jumatate din conserva)
1 cutie ciuperci
3 castraveciori murati
2-3 bucati de gogosar murat
vegeta
maioneza
50-70 gr cascaval ( nu apare in poza, a intarziat la sedinta foto)
sare
piper
Pieptul de pui se pune la fiert... se aduna spuma... apoi se pune 1 lingurita cu varf de vegeta si morcovii curatati...

apoi se pregatesc ingredientele... ceapa se taie marunt...

apoi se adauga ciupercile scurse si apoi tocate si ele...

apoi porumbul...

urmeaza castraveciorii si gogosarul...

morcovii se taie si ei dar dupa ce s-au racit...

apoi pieptul se dezoseaza si bineinteles ca se inlatura si pielea...

se adauga maioneza cat sa lege ingredientele...3-4 linguri...


se sareaza, pipereaza dupa gust...
se monteaza pe un platou... a iesit mai multa cantitate dar am vamuit-o eu bine... :))
se rade cascaval deasupra si se orneaza dupa bunul plac!



bun, bun! :D

sa aveti pofta! e buna tare! :D

12 comentarii:

Craita spunea...

si arata foarte bine...asa de bine k as musca din monitor.
Succes la bucatarit!

diamond spunea...

multumesc Goldie! bine ai venit! sa o faci ca e buna tare! :D

Momo spunea...

arata best!sigur se noteaza!pupici!

Sandy spunea...

foarte bine arata salata asta am sa po fac si eu

lauralaurentiu spunea...

Foarrte colorat, foarrrrte frumos! Draga mea, la mine te asteapta un premiu. Chiar daca il mai ai, considera-te "dublu medaliata" - asa am facut si eu si acum ma simt plina de mandrie! Sper sa iti fi adus zambetul pe buze!

Anonim spunea...

Your food loos delicious!

Mariana spunea...

Bine te-am gasit!un blog pe gustul meu!si reteta trebuie sa o fac!!arata f.bine si dupa ingrediente gustoasa rau!
Am si eu un blogusor(nu se poate numi blog,pt.ca e tare simplu)si as vrea sa te trec in lista mea de preferati!OK?
Bunatati-simple.blogspot.com

diamond spunea...

multumesc, alis, nu-ti va parea rau :P

diamond spunea...

alexandra, e tare buna si rapida, te scoate din incurcatura :D

diamond spunea...

multumesc, laura, tu imi aduci zambetul pe buze, multumesc py aprecieri :D

diamond spunea...

thank you, john :D

diamond spunea...

multumesc, draga mariana pt vizita si aprecieri :D te am in listuta mea :D