marți, 29 iunie 2010

Salata de pui cu ciuperci si porumb

o reteta simpla, usoara...dar foarte buna si consistenta!

iaca asa arata:

Ingrediente:
1 piept de pui
100 g telina
50 g porumb
150 g ciuperci
200 ml maioneza
marar verde, tocat
100 g unt
sare
piper


Intr-un bol incapator adaugam telina rasa si porumbul...

intr-o tigaie punem jumatate din cantitatea de unt, si calim usor ciupercile taiate...adaugam un praf de sare...
cand sunt gata se scurg usor si se lasa la racit...



in celelate 50gr de unt calim pieptul de pui taiat cubulete...cand e gata se scoate pe niste servetele absorbante pt a elimina untul in exces...
se lasa la racit...

cand puiul si ciupercile s-au racit se adauga peste telina si porumb...



apoi se adauga maioneza...
se sareaza si pipereaza dupa gust!
optional se presoara marar tocat...eu n-am avut...

de aproape:

e foarte buna cu paine prajita...ca aperitiv...


pofta mare!

sursa aici!

10 comentarii:

Un dulce aromat spunea...

O combinatie foarte reusita si gustoasa !

Craita spunea...

mmmm ce bun arata,pacat ca internetul nu ne lasa cel putin sa simtim peparatele din spatele imaginii,gustos trebuie sa fie!

geta spunea...

arata minunat...

Truedelights spunea...

Arata bine! Si mie imi plac foarte mult ciupercile, in orice combinatie!

diamond spunea...

Nela mare adevar graiesti!:D te pup!

diamond spunea...

Goldie asa zic si eu cand vad bunatatile altora!:))

diamond spunea...

multumesc, Geta!

diamond spunea...

True, eu ador ciupercile...deci imagineaza-ti!:D

Anonim spunea...

am facut si eu...e super buna salata asta...eu i-am pus si putina zeama de lamaie..mi s-a parut mai interesant asa...oricum sunt foarte bune retetele

diamond spunea...

multumesc, pt aprecieri! cu siguranta a fost buna cu lamaie:)

sa iti fie de bine!:)