sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Chiftelute din carne de porc

am aici o reteta foarte buna de chiftelute pe care o recomand cu placere!


dumnealor inculpatele

de aproape

Ingrediente:
500 g carne tocata de porc
1 ou
miezul a doua felii de paine vechi de 1 zi
1 lgt sare
1 si 1/2 lgt boia dulce dulce
2 lgt ceapa deshidratata
1 lgt piper
1/2 lgt usturoi praf
1 lgt patrunjel verde/uscat
1 lingurita de condiment numit Kofte - e optional imi place aroma pe care o da

Carnea se amesteca bine intr-un bol impreuna cu condimentele, miezul de la paine( care se uda in apa si se scurge bine) si oul


cu mana uda se fac chiftele nu foarte mari, se asaza frumos intr-o tava si se dau la cuptorul incins in prealabil pt aproximativ 25-30 de min.

rezultatul...

am facut si varianta prajita in ulei...

in ambele feluri ies bune, mie mi-au placut mai mult cele facute in cuptor iar sotului meu cele prajite.

imi plac ca pe langa chiftelele obisnuite, atatea arome si condimente iti vrajesc la propriu bucataria cu un miros ...mmm!

le-am mancat alaturi de un sos de chili picant!
Pofta mare!

11 comentarii:

Ioana spunea...

Deja imi lasa gura apa. Arata senzational! Astep cu nerabdare reteta :)

diamond spunea...

in curand, in curand...:D

felis spunea...

Mi-ai facut pofta.. Arata apestisant!

Alexandrina spunea...

Delicioase chiftelute! Abia astept reteta.

Te asteapta un premiu, la mine pe blog.
Duminica frumoasa!

philippine caterers spunea...

Good food brings people together. Finger food is best suited for all occasions, it is light and people love eating it.

zonia

Carmen spunea...

chiftelute bunute ! mereu le mananc fierbinti, pentru ca nu ma pot abtine :)
astept reteta ta !

Bonjour spunea...

Cui nu-i plac? Delicii. La multi ani cu ceva intarziere.

pansy spunea...

tare mai esti sibilinica in ultima vreme!mor!!!! si la tine sunt 2 cuvinte de control !!!!!!!!!!!!!!scapati fetelor de rahatul asta !!!!!!!!!!!!!!!!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Ce muult imi plaaac!!!

Paradis spunea...

Eu le vreau la cupor/dupa luna august,le vreau si prajite in ulei :).Arata bine...

Aurica spunea...

foarte bune chiftele, au iesit super si arata destul de bine, mi-a facut pofta si cred ca ma apuc si eu sa fac o serie :)