luni, 31 august 2009

Ardei cu smantana- tare buuni! :D

de pe meleagurile Cetatii de scaun, vin cu cateva retete specifice locului, retete care m-au incantat, si a caror combinatii inedite m-au cucerit... :D :)

Var-mia Silvia e un talent in ale culinaritului, mi-a aratat multe si istete lucruri...pupic!

iaca mancarea :P :D



Ingrediente:
aprox 1 kg. ardei grasi - cei buni pt copt sunt grosi la doaga
700-800 gr. smantana
2 linguri de faina
1 ceapa potrivita
1 morcov
vegeta
piper
verdeata pt decor
ardeii grasi se coc, se curata si se scurg usor...

morcovul si ceapa se maruntesc foarte fin cu ajutorul robotului...
intr-o oala se incing 2 linguri de ulei, se adauga legumele... si se calesc usor...
pana devin asa...
se adauga condimentele...
smantana se amesteca impreuna cu faina si se adauga peste morcov si ceapa...
daca este nevoie subtiati compozitia cu putin lapte sau apa...exact ca la ciulama...


cand da in clocot, se adauga ardeii pe care puteti sa-i puneti fasii (rupti cu mana) sau intregi...
eu am pus si intregi si fasii...
se potriveste mancarea de gust...

deasupra se presoara verdeata...

close-up :P
Pofta mare sa aveti! mie imi plac mult! :D

14 comentarii:

Momo spunea...

da,mi-amintesc de ei,erau tare buuuuni...facea bunica mea!arata si-ai tai numa'buni de ingurgitat!bine ai revenit home sa-ti spun?

gaby_d spunea...

BUUUUN!
Si eu fac asa doar ca nu pun morcov.
o sa incerc,n-are ce sa nu fie bun.
o zi minunata!

Oana spunea...

imi place la nebunie mancarica asta cu ardei insa sotul meu nu mananca deloc ardei si imi este greu sa fac doar pentru mine. Acum cu pozele astea mi-ai facut o poftaaaaaa.....

CamiWitt spunea...

Fetita mea draga, frumoasa si iubita in primul rind bine ai venit sanatoasa inapoi ! Curioasa ma face reteta ta! Nu am auzit niciodata de ea! Se incearca cit de curind ! I tzuc you dulce de tot Cami. o zi minunata sa ai!

iulia spunea...

Foarte bine arata mancarea, cred ca este tare gustoasa!!

diamond spunea...

multumesc, alison!da, da spune-mi! :D te pup! :D

diamond spunea...

gaby, incearca si cu morcov, are un gust mai dulceag cu siguranta...da tot bun e!:D

diamond spunea...

Oana, te inteleg tare bine!:Dbarbatu' meu e tare mofturos, dar eu pap ardei in toate combinatiile ca-mi plac tare mult! :D

diamond spunea...

Cami, mami, bine te-am regasit! :D vad ca tortaresti si prajituresti continuu! bravos! tare harnicutza esti! combinatia asta imi place mult! te pup dulce!

diamond spunea...

iulia, ai dreptate, mancarica e super buna! multumesc!:D

Narnia spunea...

M-ai omorat cu ardeii astia, tot aman de cateva zile sa-i fac, dar cred ca pana la urma o sa cedez. :)
Am un mic premiu pentru tine, poti trece in vizita sa-l iei, daca vrei.

CristinaK spunea...

Imi plac mult ardeii copti, dar e prima data cand ii vad in combinatie cu smantana... trebuie sa fie deliciosi :)
Diamond, ai un premiu la mine ;).. l-ai mai primit, dar ti-l ofer si eu fiindca il meriti din plin! pupicei!
week-end placut!

diamond spunea...

Narnia, te omor incet si sigur de pofta...:P daca ii faci te astept cu impresii :D multumesc pt premiu, trec sa-l ridic!:D

diamond spunea...

Cristina, mie imi place mancarica asta, e simpla si buna!:D daca ii faci te astept cu impresii!:D multumesc mult ca te-ai gandit la mine! trec sa ridic premiul! pupic!:D