vineri, 19 iunie 2009

Tocanita de cartofi cu costita afumata!

au aparut cartofii noi de ceva vreme si m-a palit o pofta teribila de o tocanita cu costite afumate de porc sau chiar carnati afumati... si cu o salata de varza alaturi! ce mai, strasnic!
am fost la piatza repejor si m-am intors cu barabulele, costita... si verdeata proaspata...

aveam cativa baby carrots in congelator si am zis sa-i gatesc si pe dansii si ... cam atat!

repede si bun!

la sedinta foto:


Ingrediente:
1 k de cartofi noi (aprox)
1 ceapa
2 morcovi potriviti, eu am pus baby carrots
costita afumata sau carnati afumati
bulion
3-4 catei usturoi
patrunjel, marar
sare
piper
1 varf lingurita boia de ardei dulce
2 foi de dafin
costita se taie felii...mai groase, mai subtiri...

ceapa se pune la calit intr-o lingura de ulei, iar cand devine sticloasa se adauga costita...
se parpolesc putin impreuna...

apoi se adauga cartofii...

se adauga apa doar cat sa acopere ...
se adauga foile de lauri... :D

cand incepe apa sa fiarba se adauga morcovii congelati... daca puneti crud, il puneti la fiert o data cu cartofii...
cand cartofii sunt pe jumatate fierti se adauga 2 linguri de bulion... se amesteca bine sa se dizolve... se adauga boiaua, piperul...


cand mancarea e gata se adauga usturoiul dat prin razatoare si verdeatza tocata marunt! se acopera cu un capac pret de 5-10 min... si gataaa!

bun, domle, bun!
am papat cu mare pofta! :D


sa aveti pofta! :D

10 comentarii:

yafa spunea...

Miamiiii ce pofta mi-ai facut, imi place tare mult tocanita de cartofi, numai ca mie nu-mi iese niciodata sosul asa lichid ca la tine,ci un pic mai gros. Am sa incerc dupa reteta ta,sa vedem. pupicei...

diamond spunea...

yafa, draga, sosul nu e lichid! :D e chiar grosutz, in ultima poza cu oala, am mai dat la fiert 10 min pana s-a legat bine, pt ca am pus bulionul cand cartofii erau pe jumatate fierti...:D la mine e foarte foarte gros cand ii fierb mai mult si se sfarama! :D

adriana gherman spunea...

Tare bine arata tocanita ta; curios dar mie imi iese sosul prea subtire, aproape de fiecare data.

diamond spunea...

multumesc, nana!stiu ca pt a obtine un sos mai consistent, se pune apa abia cat sa acopere tot... asa fac de fiecare data si imi place cum iese :P

Amy spunea...

Wow Diamond aceasta este o tocanita pe gustul meu ,am sa ´´fur´´ reteta cu siguranta !!!

Pupici Amy

Anonim spunea...

e minunata,si mi-a iesit si sosul

diamond spunea...

Amy, abia acum am vazut! :D sper ca ai furat reteta si ai facut tocana! te pup!:D

diamond spunea...

anonimule, sa-ti fie de bine!te mai astept!:D

ramona spunea...

tare gustoasa

diamond spunea...

multumesc, ramona!:D sa inteleg ca ai facut mancarica? :D

Un An Nou bun! si...Bine ai venit pe blogul meu!:D