joi, 4 martie 2010

Gogosele cu iaurt

Pentru ca sunt mereu in pana de timp, caut retete simple si bune...azi vin cu reteta asta, sper sa fie si pe placul vostru!:D

atentiune la silueta...caloriile sunt la ele acasa!:))

sectiunile de rigoare...



Ingrediente:
600 gr. iaurt
3 oua
2 pliculete praf de copt
500- 600 gr. faina
3 pliculete zahar vanilat/esenta de vanilie
un praf de sare

ingredientele se pun toate intr-un vas, mai putin faina...se bat bine cu mixerul...


se adauga faina...

aluatul trebuie sa fie putin mai gros decat cel de clatite...

se incinge uleiul intr-o tigaie...

se ia cu lingura din compozitie si se pune la prajit...pe ambele parti...



se pudreaza cu zahar, sau se garnisesc cu dulceata...

sectiune...

sa aveti pofta!
reteta e a Elaidei! multumesc frumos!

6 comentarii:

Olgutza spunea...

Le-am facut si eu acum cateva zile... reteta difera putin la cantitati, plus ca ale mele erau mai din topor sa zic asa :)) Tu parca le-ai taiat cu paharul :P
Arata minunat si sunt delicioase :)

Paradis spunea...

Aceste gogosi simple sint pe placul meu.Multumesc.Happy 8 Martie...un weekend placut!

Postolache Violeta spunea...

Bune rau gogoselele astea,si eu fac mai mereu,ne plac tare mult!Te astept la mine pe blog cu un premiu!

diamond spunea...

:)) multumesc, Olgutza! le-ai postat si tu? te pup!:D

diamond spunea...

multumesc frumos, Paradis!Un 8 Martie plin de bucurii iti urez si eu tie! te pup!:D

diamond spunea...

Vio, multumesc tare mult pt premiu! vin sa-l ridic!