vineri, 20 august 2010

Dovlecei invizibili - o reteta simpla si gustoasa

am mai descoperit o reteta cu dovlecei care e pur si simplu delicioasa! mai urmeaza cateva pe care le am in vedere de ceva vreme!asteptati cu interes, nu va va parea rau!:D

dupa cum se vede in sectiune, se straduiesc sa ramana invizibili!:D


Ingrediente:
2 dovlecei potriviti (700 gr-1kg)
2 oua
70 gr faina
1 plic praf de copt
100 ml lapte
20 gr unt topit
curry
sare


dovleceii se spala, se sterg cu un prosop, se curata de coaja, o fasie da...una se lasa...
se taie rondele subtiri...

oualele se bat bine cu sare si cu untul topit...

se aduga laptele in care am dizolvat curry...


apoi se adauga faina amestecata impreuna cu praful de copt...

compozitia se amesteca impreuna cu rondelele de dovlecei... usurel..

tava se unge cu putin unt...
se adauga compozitia...nivelam frumos...
deasupra am razuit cascaval afumat...
se da la cuptorul preincalzit pana se rumeneste deasupra... cred ca am tinut in jur la o ora si putin...
miroase in bucatarie de la cascaval de nu mai puteam sta locului...:))

inainte...


dupa...

se manaca bine si calzi si reci...
calzi parca imi plac mai mult, cu o felie de sunca presata, branza si rosii!:D

sectiuni:



sa aveti pofta! sunt deliciosi! eataly, saru-mana!

12 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

faina reteta!:)imi imaginez ce gust au...hmm....imi lasa gura apa! si pozele sunt superbe:)

Unknown spunea...

Arata super... cred ca e o bunatate.
Iti doresc un sfarsit de saptamana fericit!

Momo spunea...

hi,stralucitoareo,ce bunatate ai facut iar!

pansy spunea...

diamantino,gustoasa budinca ai facut !n-am folosit niciodata cascaval afumat la dovlecei,da'am s-o fac!

sara & Miki spunea...

Super arata aceasta budinca. Pupik.

mirela spunea...

fOARTE BINE ARATA,SAVUREZ DEJA,,,TE PUP SI O ZI FRUMOASA!

Unknown spunea...

Arata incredibil! Felicitari!

Craita spunea...

or fi ei invizibili,dar pozele de prezentare m-au dat peste cap,iar reteta de asemenea :)

Zazuza spunea...

delicios! am mancat ceva similar in Creta: o nebunie!

Ina Todoran spunea...

f frumoase pozeel, demult vroiam sa iti spun.

truedelights spunea...

Super budinca!Imi plac mult dovleceii! Super si prezentarea!

felis spunea...

Super arata... sigur am s-o incerc si eu...