duminică, 1 mai 2011

Spaghetti Chicken Alfredo

o reteta buna, delicioasa si rapida!

cateva pozne cu mancarea:

1 fara 10 min? :D

Ingrediente:

400 gr. spaghetti
1 piept pui
300 ml smantana pt gatit (lichida)
100 gr. unt
4-5 linguri parmezan ras
3 catei de usturoi
sare
piper
condimente pt pui
patrunjel

spaghettele se pregatesc urmand instructiunile dupa ambalaj...sa nu le fierbeti prea tare, sa fie 'al dente'

puiul se taie fasii, se condimenteaza simplu cu sare si piper sau cu mix de condimente pt pui, eu am folosit Galeo; aveti grija ca e destul de sarat...
carnea se prajeste intr-o tigaie teflonata, fara ulei...pe o parte si pe alta...



intre timp facem sosul...
untul se topeste in tigaie...

se dauga usturoiul ras, si aromatizam cateva secunde ...NU prajiti usturoiul...

apoi adaugam smantana lichida, si amestecam bine pret de 2-3 minute...


apoi adaugam parmezanul...amestecam bine pana se topeste...
sosul este foarte cremos si gustos :D

sosul se toarna peste paste ...se toaca patrunjelul se se pune deasupra...

rezultatul final:


reteta este a lui Teo, careia ii multumesc!

12 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur mult ca ai inceput sa publici din nou dupa scurta ta pauza! Iti gasesc blogul foarte folositor si imi ies retetele!
Sa stii ca te urmaresc cu placere si datorita tie am inceput sa gatesc !! Ela

diamond spunea...

iti multumesc ca mi-ai scris Ela :D
te astept cu mare placere oricand si ma bucur ca iti plac retetele!:D

pansy spunea...

arata fain puiul Alfredo si spaghetle cu sos alb sunt pe gustul meu !

Alina---Explora Cuisine spunea...

Draga mea, daca ai timp si chef, te astept cu drag la provocarea "Dulce Romanie" pentru luna mai, organizata la mine pe blog :)

Guvi spunea...

Pfiii, ca bine arata! Ce foame mi-e! :))

Ana Maria Ciolacu spunea...

Arata si suna minunat. Imi imaginez cat de bun e... :) Te pupic. :*:*:*

Haplea spunea...

O bunatate ....yuum yuum

diamond spunea...

pansy, multumesc frumos :D sunt foarte gustoase :P te pup

diamond spunea...

alina, multumesc pt invitatie, am ajuns cam tarziu :D te pup

diamond spunea...

Guvi, aceeasi reactie o am si eu cand vad retetele tale :)) pup

diamond spunea...

ai dreptate, ana, sunt super bune :D te pup

diamond spunea...

multumesc, haplea, sunt bune bune... :P