miercuri, 18 martie 2009

Chiftelute cu ciuperci

bun si rapid! :D

poza de prezentare:



130 gr. ciuperci Champignon
400 gr. cartofi fierti
40 gr. cascaval
2 oua
2 linguri rondele ceapa verde
ulei pt prajit
sare
piper

se servesc cu iaurt si verdeata dar... pe parcurs m-am razgandit! si am facut o crema de branza cu iaurt! :D


se rad cascavalul, cartofii, si ciupercile...se amesteca bine

apoi oualele, ceapa rondele sarea si piperul...


de aproape :D


in timpul procesului de amestecare...


am pus o lingura rasa de gris pt ca mi s-a parut cam moale compozitia...
se prepara circa 8 chiftelute se dau prin faina si se prajesc in ulei 6 min. pe fiecare parte.
se scot pe un prospo de hartie absorbant! :D

crema garnitura:
3-4 ridichi date pe razatoare mare
200 gr. branza de vaci
300 gr. iaurt( se scurge bine)
1 lingura rondele ceapa verde
sare
piper

bun, bun! :D

4 comentarii:

Paradis spunea...

mama mia ce bine arata...n-am stiu ca ai blog,ca-mi faceam chiftelutele astea azi...le-am papa ciupercutele prajite cu ou:).te pup,si un weekend placut...aa...bine te-am gasit!

diamond spunea...

multumesc, Paradis!:D

multumesc pt aprecieri, ai un blog super, am de unde sa ma tot inspir! iti multumesc pt vizita! te pup si eu!:P

Adoreyou spunea...

astea tre sa le fac si eu.....

diamond spunea...

daca le faci, te astept cu impresii! pup!:D