sâmbătă, 13 iunie 2009

Prajitura cu visine - deliciu fructat de vara! :D

au aparut si visinile in sfarsit... de cand le asteptam... :D

asa ca am facut repede o prajiturea si un compotel delicios! :D

prajitureaua e delicioasa, pufoasa si acrisoara ... cumetrele visine sut de vina!:D

pozele de prezentare:



de aproape...
frumoase patrate pe farfurie...

Ingrediente:

12 linguri zahar
2 pliculete zahar vanilat sau 1 pliculet zahar vanilat Bourbon
4 oua
9 linguri ulei
10 linguri lapte (caldut)
15 linguri cu varf de faina
1 pliculet praf copt
800 gr visine fara samburi

Aceste cantitati sunt pt o tava mare- cum este cea de aragaz!

EU AM FOLOSIT JUMATATE DIN INGREDIENTE SI AM FOLOSIT O TAVA DE 21X33cm!



visine se spala, se curata de cozi si samburi...

se freaca ouale cu zaharul si cu zaharul vanilat...

se adauga uleiul putin cate putin, laptele apoi faina amestecata impreuna cu praful de copt...

aluatul care rezulta trebuie sa fie subtirel... o idee mai gros ca la clatite...

tava se unge cu putin ulei, se tapeteaza cu faina, se toarna compozitia...
visinile se dau prin putina faina si se pun deasupra usurel...
nu am pus zahar peste visine, va sfatuiesc sa faceti la fel... iese super buna!!:D

tava se da la cuptor timp de 30-40 de min in cuptorul preincalzit...

am lasat-o sa se raceasca, am pudrat-o cu zahar, am pus pe farfurie si... yummy!

sectiuni apetisante....:P
:D

iubesc prajiturile cu fructe... si cu visine e yummy rau! :D reteta este a lui Poca, pe care o pupez cu foc ca mi-i draga tare!

pofta mare daca o comiteti!:D

ps. tava are 21x33!

21 de comentarii:

gaby_d spunea...

o duminica frumoasa!

Claudia-Maria spunea...

si eu vreau o bucata de praji cu visine din ro, incomparabile cu astea de aici.

Sandy spunea...

Mda de cand am eu pofta de prajitura asta si ierimi-am cuparat visine sa imi fac si aseara stand la tv le-am manca toate. Na zic nu-i nimic ca mai cumpar dar acum pofta e si mai mare cand vad ce bine arata prajturica ta .

Lavinia spunea...

Ti-a iesit foarte bine prajiturica! Si mi-ai facut o pofta.....ceva asemanator ne facea si noua mama in fiecare vara cu tot felul de fructe. Yammy!

yafa spunea...

Miamiiii ce bine arata si ce pofta mi-ai facut.Felicitari harnicuta!

diamond spunea...

multumesc, Gabi! o saptamana buna iti doresc si tie!

diamond spunea...

Claudia, te inteleg si noi mancam rosii, ardei si chiar capsune care n-au nici un gust! pup, o zi buna!

diamond spunea...

hehe, te-ai vitaminizat! nu-i nimik, e mai sanatos sa manaci fructe asa! :)) te pup, draga mea!

diamond spunea...

si mie imi facea mama foarte des prajitura asta! asa e, e tare gustoasa! :P multumesc si te pup!

diamond spunea...

multumesc, yafa! te pup! sa incerci ca se face repede, repede! :D

Anonim spunea...

Si eu fac aceasta prajitura, dar stii ce mai fac, albusurile de la cele 4 oua, le bat foarte, foarte bine cu 7 linguri de zahar si doua pliculete de zahar vanilat ( adica fac o bezea) si dupa ce prajitura cu visine a stat cam 10-12 minute in cuptor, o scot si torn bezeaua peste si o intind pe toata suprafata tavii cu o furculita, pentru a-i da un aspect frumos. Dau aragazul la 150 grade si tin tava in cuptor pana cand bezeaua devine aurie. Incercati, este foarte bun si arata si bine.

aripi de inger spunea...

Am facut prajitura dar cu cirese ca nu exista visine pe aici si a iesit foarte buna.Felicitari pentru reteta...pupici.

diamond spunea...

Anonim, multumesc mult pt pont si pt vizita! :D stiu ca iese buna tare cu bezea, eu am incercat cu mere si bezea, e delicioasa!

te astept cu placere oricand! si cu sfaturi bineinteles!:D

diamond spunea...

aripi, draga mea, nu stiu unde stai!:) daca gasesti visine in compot, incearca si asa... visinile sunt mult mai aromate decat ciresele!mie imi place si cu cirese si cu vsine, ce-i drept mai mult cu a doua varianta!:D te pup!

Anonim spunea...

o fac in fiecare vara,de cand am descoperit-o.este super buna:)

diamond spunea...

Anonim, ma bucur mult ca iti place si ca mi-ai scris! te astept cu mare placere si in continuare! semneaza-te te rog sa stiu cui ma adresez! numai bine!:D

roselyn spunea...

foarte buna, tocmai am scos 2 tavi din cuptor, si cei doi baieti ai mei deja au dat gata o buna parte din ea! multumim pentru reteta!

diamond spunea...

Andreea, sa va fie de bine! ma bucur mult ca v-a placut!:D te pup si te mai astept!:D

Anonim spunea...

suna ai arata super, am plecat in market la cumparaturi sa pot sa ma apuc de treaba

diamond spunea...

sper ca a fost buna si ca ti-a placut! :D

Unknown spunea...

ce bine arata, si eu fac prajiturele de astea, sunt minunate. Usor de facut, usor de mancat!