joi, 5 ianuarie 2012

Salata de ciuperci Mix

o salatica rapida si delicioasa!:D

asa arata:

Ingrediente:

1 conserva de ciuperci-800 gr
100-150 gr. sunca de pui
1 iaurt mic cremos- optional
1 cartof fiert- nu a aparut la sedinta foto :))
usturoi am pus si catei si granulat
piper
maioneza

am taiat ciupercile marunt...
apoi sunca de pui...

am adaugat iaurtul ca sa nu fie foarte grasa salata...

cartoful faramitat cu furculita...

usturoiul si maioneza...

am potrivit de sare si piper...
mmm yummy!


Pofta mare!:D

12 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

Hmmm buna am sa incerc si eu ! Pupicei!!

Antonina spunea...

Moama ce buna e! Tare-mi place salata cu maioneza si ciuperci. Yummy!

Alexandrina spunea...

Buna, buna! Imi place. Mi-ai facut pofta.

sarah spunea...

faina reteta.sigur am s-o fac si eu cand ma mai vindec de lene

Tudor Elena Cristina.... spunea...

O feliuta si pt minee...MMMmmmm ..sa ai un an suuper frumos alaturi de cei dragi! pupici

diamond spunea...

multumesc, Adela! te pup! :D

diamond spunea...

Antonina, si mie imi place, numai ca am mai variat un pic :D pupici!:D

diamond spunea...

Alexandrina, se face repede, repede :D pupici

diamond spunea...

multumesc, Sara :)) te pup si spor:D

diamond spunea...

multumesc, Elena! Un An Nou bun si tie si familiei:D

Ioana spunea...

Hmmm, chiar am o cutie de ciuperci in frigider. O idee foarte buna si gustoasa!
Arata fabulos si-mi lasa gura apa :)

diamond spunea...

multumesc, ioana! La multi ani!:D

spor la treaba! pup!:D