miercuri, 19 ianuarie 2011

Supa de pui cu ciuperci





cum sunt mare amatoare de chinezisme intr-o zi m-a palit o mare pofta de supa cu pui si fidea si...ciuperci! mi-am amintit de chinezii din Dragon cum sorb cu viteza supica asta si pe frigul asta merge bine de tot!:D

am incercat ceva si a iesit buna, buna!:D

Ingrediente:
1 piept de pui
1 bucata potrivita de telina
1 morcov ras
1 ceapa
fidea de orez
ciuperci potrivite
piper
vegeta
cateva fire de verdeata

Puiul se pune intr-o oala cu 2-3 litri de apa la fiert! dupa ce spumeaza si se ia spuma... puneti un varf de lingurita de vegeta... cand e gata pieptul se scoate pe o farfurie...
in supa se adauga ceapa intreaga (curatata desigur :) ), morcovul ras si telina...

dupa ce au fiert, ceapa se scoate... la fel si telina...cui ii place o poate lasa, mie imi place asa ca nu o arunc...
se adauga puiul facut fasii, fasii... se adauga fideaua de orez si ciupercile... se pune capacul si se opreste focul... fideaua se face repede iar ciupercile vor fi oparite si inmuiate nu fleasca...

se potriveste de sare si piper! pofta mare!:D

28 de comentarii:

violette spunea...

Mmmmmm...yammy,yammy...vin si eu la masa:D

Zazuza spunea...

ce ciuperci aratoase! foarte apetisanta imaginea!

Ana Maria Ciolacu spunea...

Ahhhh,cat de bine arata !!! O fac si eu ! :) Pupici!

Lia spunea...

Mamii,ce bine arata !
Vin si eu la o portie.
Pup.

Oana D. spunea...

Mmmm uoff, ce pofta mi-ai facut! :P :P si eu care ziceam ca nu mananc supe si ciorbe :)))

Bianca spunea...

Tare bine arata!!! Super delicioasa.

Unknown spunea...

Arata minunat!

pansy spunea...

ce poze ! ce aroma faina trebuie sa aiba supa ta !

Nadji spunea...

Une soupe aux champignons qui est, sans nul doute, délicieuse.
J'aime beaucoup.
Bon week-end et à bientôt.

fimere spunea...

une soupe appétissante et superbe bravo
bon week-end

Anonim spunea...

O supica delicioasa.

felis spunea...

Cat de bine poate sa arate...

diamond spunea...

violette, te astept, fac alta repede plus alte bunatati!:D

diamond spunea...

multumesc, Zazuza! p te pup!:D

diamond spunea...

multuesc, Ana, am intarziat mult tare cu reteta, scuze!:D pup!

diamond spunea...

Lia, te astept cu are placere! :D

diamond spunea...

Oana, nici eu nu ma omor asa tare dar unele chiar merita! asta e printre ele!pup!:D

diamond spunea...

multumesc mult, Bianca! pup!:D

diamond spunea...

multumesc, Iulia!:D te pup!

diamond spunea...

pansy, da e delicioasa!:Dte pup :P

diamond spunea...

thanks, Nadji! You are right, the soup is delicious!:D kisses!

diamond spunea...

thanks, Fimere! kisses!:D

diamond spunea...

asa e, haplea, multumesc! :D

diamond spunea...

multumesc, felis!:D

diamond spunea...

Vincent, l-am adaugat de muuult, tare de muuult!:D

Rosita Vargas spunea...

se ve una sopa exquisita,muy armoniosa con champiñnes

diamond spunea...

gracias, Rosita:D

Aurica spunea...

super supa de pui, arata demential de buna, aproape ca simt mirosul apetisant al legumelor si puiului, o reteta sanatoasa si foarte gustoasa ;)