luni, 4 mai 2009

Supa de cartofi cu kaizer si usturoi!

Cand am mancat prima data supa asta, nu mai conteneam cu laudele! kaizerul afumat ii da un gust aparte, apoi daca mai e dreasa cu smantana si usturoi... e excelenta

e consistenta, bogata in calorii dar dupa cum se stie, putin nu ingrasa niciodata! :P


Pozele de prezentare:

Ingrediente:
2 morcovi ( unul se da pe razatoare)
carne de porc- taiata cubulete
kaizer afumat- tot cubulete
1 ceapa
o telina potrivita
4 cartofi
250 gr. smanatana
2-3 catei usturoi
patrunjel, marar
sare, piper, vegeta

intr-o oala prajim carnea, kaizerul, morcovul ras la care adaugam jumatate de lingura de vegeta...
prajim pt 2-3 minute...

apoi adaugam ceapa, telina si morcovul intregi... se adauga apa, sa acopere legumele...
dupa ce fierb legumele se scot afara...

dupa ce carnea s-a fiert si supa clocoteste, se adauga cartofii si se mai lasa un sfert de ora...
apoi in intr-un castron se amesteca 2 polonice de supa si smantana, apoi se adauga peste supa...
lasati sa mai dea in clocot o data, de doua ori...

se ia de pe foc si se adauga 2-3 catei usturoi razuiti fin, verdeata, se potriveste de sare si piper si se pune un capac deasupra pt cateva minute.

daca fac o cantitate mai mare de supa, aleg sa nu pun usturoi in toata compozitia ci dau fiecaruia sa-si puna individual, mai ales ca usturoiul schimba gustul pt a doua zi!

asta e supa

apetisant!
yummy!:D
Sa aveti pofta! :D

18 comentarii:

Lavinia spunea...

Arata excelent si cred ca-i tare buna!

Sandy spunea...

foarte bine arata imi place

Momo spunea...

excelenta supa ta!trebuie incercata...cind ajung la mult visata greutate...

diamond spunea...

Da, Lavi, e tare gusoasa! multumesc!:D

diamond spunea...

Alex, multumesc!:D

diamond spunea...

alison, si eu am inceput dieta...:D iti urez mult succes!:D

supa se poate face oricand ca ingredientele sunt la indemana! te pup!

CamiWitt spunea...

Buna,buna...rau de tot cu KASLER dar si kilogramele..Si tu iti poti permite
O zi buna!
Cami

diamond spunea...

Cami, io nu prea imi permit, isi permite barbatu ca el e scandurica! :D eu pap putin tare!

adriana gherman spunea...

Arata tare apetisant .mersi pentru idee.eram in pana de idei la capitolul supe. o sa o incerc sigur. Apropo:daca se maninca cu masura nu ingrasa.

diamond spunea...

asa, e nana, nu te contrazic! cu masura nu ingrasa nimik! sper sa-ti placa! :D

Elena Sandor spunea...

Eu sunt terminata dupa ciorbe, supe, vreau sa o fac cat de curand!

diamond spunea...

fata, tu n-ai treaba cu silueta! :)) bravos! sper sa-ti placa! :D

Deea spunea...

ARATA SENZATIONAL .SALIVEZ!!!!!!!!!

diamond spunea...

Deea, ma bucur ca-ti place! se face foarte usor, mai mult timp imi ia pozatul!:D multumesc ca ai trecut pe la mine!:P

Anonim spunea...

foarte , foarte buna aceasta ciorba ... am incercat-o si este superrrrr ,la fel si tocanita de pui cu ardei si bacon ... si nu numai... multumim pentru retete

mariana spunea...

este super.... am incercat-o....

Anonim spunea...

Am facut aceasta supa. E delicioasa!!!!!

diamond spunea...

sa va fie de bine! va mai astept! :D