luni, 29 noiembrie 2010

Ciorba de pui a la grec

o ciorba foarte foarte buna... desi marturisesc ca nu ma prea omor dupa supe si ciorbe de data asta cred ca am reusit sa ma conving de bine ...:D

asa arata...




Ingrediente:
un piept de pui, sau pulpe de pui
1 ceapa
1 morcov potrivit
1 radacina de patrunjel
1 bucatica de telina
100 gr de orez - asta nu am pus, nu imi place orezul in ciorbe...
200 ml de lapte
250 ml de smantana
2 galbenusuri de ou
zeama de lamaie
sare
piper
vegeta
patrunjel



am pus carnea la fiert in 3 litri de apa... se adauga vegeta, piper
dupa ce a dat in fiert si am adunat spuma... am adaugat ceapa intreaga...dupa ce a fiert puiul l-am scos separat pe o farfurie...

apoi am adaugat telina, patrunjelul si morcovul dat pe razatoarea mare...

pieptul de pui se marunteste din cutit sau robot...faceti cum vreti...


ceapa se scoate, se adauga carnea bucatita...

intre timp cat fierbe oala cu ciorbica...intr-un vas mai larg se freaca galbenusurile bine cu laptele...

apoi se incorporeaza smantana...

incepeti sa puneti peste compozitie cate un polonic de ciorba fierbine...amestecand constant, pana cand aceasta maia ajunge la temperatura ciorbei...
daca veti turna tot o data in ciorba se va strange oul si cu siguranta nu vreti asa...

dupa ce ati turnat maiaua peste ciorba, acriti cu zeaa de lamaie dupa bunul plac...
sarati si piperati daca mai e nevoie...

patrunjelul se toaca si se pune deasupra...
ciorba trebuia sa fie mai groasa decat o supa obisnuita de pui...
Pofta mare!


reteta e de pe blogul lui Teo! aka gospodini!:D multumesc!

11 comentarii:

Naina spunea...

Aceasta ciorba este preferata mea dar nu am mai facut-o de mult, buna idee mi-ai dat....Te pup!

fimere spunea...

ce bouillon de poulet doit être excellent avec toutes les saveurs et les odeurs qui s'y trouvent
bonne soirée

felis spunea...

Daca nu prea te omori dupa supe si ciorbe.. la fel ca mine... dar asta te-a convins... clar trebuie sa o incerc si eu... IAr a ta arata foarte apetisant

Un dulce aromat spunea...

Foarte bine arata ciorbita ta! te pup

pansy spunea...

nici io nu ma omor cu ciorbele,da ciorba a la grec imi place !

diamond spunea...

si eu te pup, Naina, spor la gatit!:D

diamond spunea...

Alice, mersi!

diamond spunea...

merci, Fimere!:D

diamond spunea...

multumesc, Felis, ti-o recomand cu placere!:D

diamond spunea...

multumesc, Nela, te pup si eu!:D

diamond spunea...

dap, asa e Pansy! te pup draga mea!:D