luni, 22 iunie 2009

ce frumosi sunt macii... asa fini si delicati! :D

pozele sunt facute la sfarsitul lunii mai, in apropiere de Mausoleul de la Marasesti... am oprit putin si am facut in 5 minute cate poze am putut! :D

lanul cu maci mi-a furat privirea, si n-am rezistat comtrastului viu si natural de culori rosu, verde si bleu si am imortalizat...! picaturi mici de culoare intensa ce transforma totul... pretutindeni langa caile ferate, in lanurile de grau... se vedeau stropi rosii... puncte vii... celui mai banal si sters loc ii furau un strigat de admiratie!















16 comentarii:

Niko spunea...

Splendid!

LF spunea...

minunate poze! cuvintele sunt de prisos.

Sandy spunea...

intotdeauna cand vad macii ma binedispun pentru ca imi aduc aminte de copilaria mea de alergarile printre macii de pe camp ... asa ca intrarea mea pe blogul tau azi m-a binedispus :)

Carmen spunea...

Superb!Ce culori frumoase are natura...!!!

gaby_d spunea...

fara cuvinte!
mutesti in fata naturii!pe cuvant!
si totul este doar de la DUMNEZEU:)

Laura spunea...

Vaaaiii, ce mi-as amorti si eu simturile in "lanul" cu maci...
Doamne, cat de mult imi plac...ii ador!!!
Te pup Diamantino pentru ca i-ai imortalizat ;)

P.S. ...vreo doi iti fur si eu, sa imi incep diminetile cu ochii la ei :P

diamond spunea...

multumesc,Niko! pup!

diamond spunea...

multumesc, Flori! :D mai urmeaza cateva serii!:P

diamond spunea...

Alex, ma bucur ca ti-am provocat amintiri placute! :D

diamond spunea...

Carmen, multumesc! si mie imi plac mult , mult macii! :D

diamond spunea...

gaby, mare dreptate ai, si eu ma minunez de cat de variata si frunoasa e natura! Dzeu e mare!:D

diamond spunea...

Laura, ma bucur ca iti plac! :D si mie imi plac sunt fini, delicati si de un rosu tulburator! :D te pup!

Carmen spunea...

Te asteapta niste premii dulci la mine!
Te pup!

Ela spunea...

Diamond, si la mine te asteapta niste premii. Te pup.

diamond spunea...

Carmen, multumesc mult pt premii! pup!

diamond spunea...

Ella, iti multumesc pt premii! pupicei!