joi, 2 iulie 2009

cea mai trista 'amintire' de 1 iulie 2000

o vara fierbinte... un drum de neuitat... ultimul... pt cea care mi-a dat viata... mama mea...
au trecut 9 ani, dar timpul are si el 2 parti de necontestat.... adanceste lucrurile sau le ingroapa pt totdeauna intr-un colt intunecat al memoriei... nici o zi din viata mea nu o stiu in cele mai mici detalii cum o stiu pe asta...
ziua asta a fost ca un blestem, parca respiram cutite... totul in jur s-a prabusit...

au ramas doar pozele si... un gol in suflet care ... nu e de umplut cu... nimik...




20 de comentarii:

Niko spunea...

Draga mea Diamond,
inca nu s-au implinit 6 luni de cand l-am inmormantat pe tata. A fost dureroasa ziua inmormantarii dar zilele de dupa au fost si mai grele. Te inteleg atat de bine... Intr-o fractiune de secunda viata noastra s-a schimbat radical. Toti traim acum o durere surda, greu de explicat in cuvinte si care probabil nu va trece niciodata.
Domnul sa te mangaie!

gaby_d spunea...

regretele mele..din suflet...
cuvintele-s de prisos....
gandeste-te ca poate e bine acolo unde e..si te vegheaza...

Momo spunea...

diamond,sunt linga tine...si mie-mi lipseste tatal...de vreo 10 ani...durerea se estompeaza in timp,dar nu dispare niciodata.

Tunde spunea...

imi pare foarte rau ...nu cred ca as gasi cuvinte care sa te faca sa te simti mai bine ...pierderea mamei e ca si cum ai pierde o parte din tine ... nu stiu ce m-as face fara mama mea si acum la 30 ani ... ai avut o mama frumoasa ... pozele sunt minunate ... sunt sigura ca ar fi mandra de tine ... iti doresc o zi minunata si un week and placut ...

Miha spunea...

Eu nu am trecut prin socul pierderii niciunui parinte,dar imi inchipui doar cat de cumplit trebuie sa fie!
Iti doresc ca timpul sa-ti cicatrizeze ranile...Pup!

Unknown spunea...

M-am intristat cand am citit cuvintele tale. Este groaznic. Nu pot sa realizez inca pentru ca eu nu am trecut prin asta. Nu pot sa spun decat ca imi pare rau!

Sandy spunea...

regretele mele Diamon. Sincre imi pare rau ,nu stiu cum e fara mama dar ma iau fiorii cand ma gandesc cum ar fi fara mama mea .Nu stiu ce m-as face. Dar ce este scris se va intampla mai devreme sau mai tarziu .In cazul mamei tale a fost mai devreme . Asta e imi pare rau si inainte cu capul sus ca viata e lunga. pupici

Ela spunea...

Imi pare foarte rau... Trebuie sa-ti fie tare greu. Eu nu am trecut prin asa ceva, dar nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie fara ei.
Week-end placut. Te pup.

diamond spunea...

dragele mele, va multumesc mult pt sprijinul vostru, o vorba buna poate ridica un duh zdrobit! va apreciez pe toate si va pup ca-mi sunteti alaturi chiar si virtual!

Cuisinette spunea...

Diamond,

Nu-ti cunosc durerea... pt ca eu nu am avut o mama demna de nume.
Tot ce pot sa-ti spun e sa fii fericita si sa multumesti stelelor ca ai avut-o, si ca te-a iubit, ti-a oferit in viata tot ce-a putut ea mai bine. Pastreaza momentele petrecute cu ea ca pe nestemate, pt ca nu doresc nimanui sa stie nicioadata cit de dureros este sa cresti fara "mama".

Sincere, sincere condoleante.

diamond spunea...

Cuisinette, ce triste sunt vorbele tale! cred ca ai trait o durere de nedescris; sper sa existe in viata ta oameni care sa te mangaie si sa te sprijine si sa ai pe umarul cui sa plangi! te pup, cu drag!

yafa spunea...

Fata frumoasa, sunt clipe in viata care ne coboara si ne zdruncina cum niciodata n-am fi crezut.Nu sunt cuvinte care pot explica durerea, nu sunt gesturi care pot masura pierderea mamei,dar cu siguranta mama ta este acum un inger ce te vegheaza in tot ce faci si cu dulceata pe care numai ea si tu o stiti te mangaie de fiecare data cand te gandesti la dumneaei.Te imbratisez si iti sunt alaturi.....

Irina spunea...

Iti cunosc durerea foarte bine si te compatimesc( si ma compatimesc ...in cazul meu au trecut 6 ani de la moartea mamei)...este atat de greu sa-ti pierzi mama atunci cand ai cea mai mare nevoie de ea si la o varsta la care inca nu te simti stapan pe propriile forte . Se spune ca timpul le rezolva pe toate dar eu nu cred asta...raman atat de multe goluri pe care nimeni si nimic nu le poate umple....din punctul asta de vedere ma simt INFIRMA....FARA MAMA.

diamond spunea...

multumesc, yafa! esti o scumpa! apreciez fiecare cuvintel pe care mi l-ai scris! te pup!

diamond spunea...

Irina, e adevarat fiecare lucru pe care l-ai spus! cand mi-a fost mai greu n-am avut la cine sa alerg... tata nu ar fi inteles... am tresarit de nenumarate ori cand stiam ca trebuie sa vina acasa de la serviciu...
nu poti sa acoperi tristetea nici golul ramas in urma...

Elena Sandor spunea...

Imi pare atat de rau scumpa mea! Eu inca o am pe mama alaturi de mine si cuvintele tale ma fac sa o pretuiesc mai mult.
Nu am putut trece cu vederea faptul ca semeni atat de bine cu mama ta, ce frumoasa era! NU stiu cum este sa iti pierzi un parinte, dar sunt alaturi de tine.

diamond spunea...

multumesc,Elenush, fata scumpa!seman cu mama la fata mi-au zis toti asta!:)

Elenush, pretuieste-o pe mama, si arata-i mereu iubirea si respectul tau! te, pup, cu drag!

Bunny spunea...

Fata de diamant, imi pare tare rau... De acolo de sus cred ca e insa mandra de tine si de cum te-a crescut... esti o fata grozava, care ii faci cinste!

diamond spunea...

Bunny, multumesc mult ca esti alaturi de mine chiar si virtual! un pup mare pt tine!

Anonim spunea...

DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE
SHI EU AM TATAT MORT DE LA VARSTA DE 10 ANI , SHI MAMA MI-A MURIT IN 18.06.2005.
NU MI-A MAI TREBUIT NIMIC ...TOT AJURUL AMANETAT , NU L-AM MAI LUAT ,,M-A MURIT MAMA'', NIMIC NU MI-A MAI TREBUIT .
STAU IN GALATZI . DAR ACUMA IN ITALIA , DE 2 ANI SHI 4 LUNI .
CURAJ SHI DUMNEZEU SA TE INTAREASCA , SA TRAIESHTI SA O POMENESHTI , MEREU ...
stefania_rodica@yahoo.com