vineri, 8 octombrie 2010

Banane prajite

am revenit!:D reteta este una chinezeasca, foarte usoara, foarte laudata in stanga si-n dreapta...pai, de ce sa nu incerc? :D

bananele dulci, cu crusta crocanta in exterior si moi in interior...

daca tineti la silueta aveti voie una, maxim 2 bucatele :)))


prezentarea:

de aproaaape...



Ingrediente:

4 banane ferme -decojite si taiate pe lung, si bucatite
100 de gr. faina
1 lingura de zahar
1 lingurita praf de copt
1 ou
100 de ml lapte
scortisoara
1 lingura nuca de cocos rasa
coaja de la o lamaie sau esenta
1 strop esenta rom


inghetata -optional- o inghetata absolut delicioasa, eu nu le am cu inghetatele dar la asta...e greu :D
caramel- optional


se face un aluat din faina, praf de copt, ou, zahar, scortisoara, nuca de cocos, esenta de vanilie si lapte... daca este prea vascoasa compozitia mai adaugati lapte...


lasati cateva minute aluatul sa faca bulbuci...:))

bananele se trec prin compozitia asta si se prajesc in ulei incins si pe o parte si pe alta!:D
daca vreti, puteti sa le scoateti pe un servet absorbant ca sa mai elimine din surplusul de ulei...

le-am servit alaturi de inghetata cu nuci caramelizate si caramel...

moaaa...bomba de calorii nu alta...da bun n-am ce zice!:D

vedeti cu caramelul straluceste in lumina reflectorului? :)))

dar aici? :)))



lasand gluma! pofta mare! multumesc, Paradis!

25 de comentarii:

vdaiana spunea...

Wooow super! Io io ioooooo :D sint cu manuta pe suuuus si astept cu nerabdare reteta! :*

Petite Foury spunea...

Arata demential! Mi-ai lesinat papilele gustative!

diamond spunea...

vdaiana, am pus reteta! sper sa iti placa!:Dte pup!

diamond spunea...

multumesc, Petite!:D

geta spunea...

fara cuvinte!sigur fac si eu!am inundat tastatura!

Anca (tort.personalizat) spunea...

Foarte bune! Acum o saptamana am fost la restaurantul chinezesc... si ghici ce am mancat la desert? :D
Acum vreau sa fac mere in acelasi mod.
Oricum felicitari!

pansy spunea...

mamaa!! ce combinatie aromata:cocos si banane ! asta n-am incercat-o da'nu-i timpul pierdut

diamond spunea...

multumesc, geta :D

diamond spunea...

multumesc,Anca! :D cred ca si cu mere iese super!:D

diamond spunea...

multumesc, Pansy, sa incerci, is bune! ;D

Miha spunea...

Aseara am facut si eu desertul asta. E delicios!
Noi am papat cu ciocolata. :))

fimere spunea...

un dessert bien alléchant et trop gourmand, j'adore
bonne journée

maria mihalache spunea...

mmm.......ce bunaciune.
o seara minunata!

sara & Miki spunea...

Imi plac mult bananele. E un mod minunat de a le servi.

Andreea spunea...

Ahhh, mi-ai furat ideea! :) Chiar aveam de gand sa postez si eu reteta zilele astea, caci am prestat bananele astea zilele trecute. In fine, reteta mea difera un pic de a ta, caci chinezii nu prea folosesc scortisoara. Oricum ar fi, tot arata bine si sunt taaare gustoase! Felicitari!

diamond spunea...

Miha, sa ne fie de bine :D

diamond spunea...

merci beaucoup, Fimere :P

diamond spunea...

multumesc, Maria :D te pup

diamond spunea...

Sara multumesc :D barbatul meu, moare dupa banane :D

diamond spunea...

Andreea gand in gand cu bucurie, posteaza te rog sa vad si varianta ta:P eu am adaptat putin si in functie de gusturi, am pus si un pic de rom... ehe :D te pup

pansy spunea...

diamantino,premiile te asteapta!

pansy spunea...

am si eu o reteta de banane prajite,e fara cocos ,ca de aia spuneam ca aromele trebuie sa fie grozave.dar la acet tip de gatire al bananelor se folosesc bananele plantains,unele mari si mult mai putin dulci,care pot fi facute ca chips-uri sau ca piure (ca cel de cartofi),drept garnitura.banane din astea se gasesc iarna la kaufland.sunt mai mari si sunt scumpe,in jur de 10 lei kg.gustul lor este cam cel al bananelor obisnuite verzi,verzi,adica sa-si faca gura punga.

diamond spunea...

pansy, iti multumesc mult pt premii, esti draguta ca intotdeauna!:D

multumesc mult pt informatii:D esti o sursa vie de informatii!:D te pup!

Maya spunea...

Ma bucur ca mi-ai amintit de bananele astea prajite!O sa le fac alor mei o surpriza mare.Si mie îmi plac,dar ei le adora muuuult de tot :)

Te pup,si sper ca esti bine.O seara frumoasa :*

diamond spunea...

Maya, e onorare pt mine sa te vad aici!:D sunt un pic mai bine, nu mi-am revenit inca...astept vremuri mai bune! te pup cu drag!:D