vineri, 28 mai 2010

Tocanita de pui cu ardei si bacon

bine v-am regasit! azi vin cu o tocanita de pui foarte simpla si foarte gustoasa!

in doi timpi si trei miscari e gata!

Pozele de prezentare:

de aproape:



Ingrediente:
carne de pui: 3-4 pulpe superioare dezosate, piept, ce doriti...
60g kaizer sau slaninuta afumata
1 ceapa mare
3 ardei am pus si gras si kapia(e mai dulce)
4 catei de usturoi
1 lingura boia dulce
piper
sare
ulei
200 ml vin sec


intr-o cratita incingem 2-3 linguri de ulei... si prajim bucatile de carne pana isi schimba culoarea...

apoi se adauga kaizerul, lasam la prajit cateva minute...

apoi se adauga ceapa si usturoiul...

se adauga si ardeii... si calim cateva minute compozitia...
dupa care se adauga vinul...lasam 2-3 minute apoi adaugam apa cat sa acopere tot...

am fiert totul sub capac aproximatic 10-15 min... nu am lasat mai mult ca nu-mi place sa se inmoaie foarte tare ardeii... sa fie fierti dar nu flescaiti... kapia fierbe destul de repede, si asa mi s-a parut cam am fiert cam mult!:D

va sfatuiesc sa folositi carnea dezosata, se face mult mai repede... si la orice mancare de pui puneti intotdeauna afumatura... da un gust excelent mancarii!

Pofta sa aveti!


reteta este a Amaliei! intrati si vizitati-o are niste retete tare bune!:D

Pofta mare!

16 comentarii:

maria mihalache spunea...

Ce asi mai manca o portie..........mmm.
Seara buna!

diamond spunea...

multumesc, draga maria! te astept cu mare placere!:D

pansy spunea...

foarte buna tocanita ta !

diamond spunea...

multumesc frumos, panselutzo!:Dpup!

Micul spunea...

Super apetisant arata.Am sa incerc si eu sa pun bacon, pentru ca pana acum tot fara am facut.
Sa ai o zi frumoasa.

Claudia Mic spunea...

Arata minunat!

Lia spunea...

Mi-ai facut pofta.
Pozele sunt mai mult decat sugestive.
Imi place cum ai pregatit "decorul":)

yafa spunea...

Tare imbietor arata, e si ochioasa si gustoasa. O saptamana minunata

Sabina spunea...

eeehhh, ce bine arata !!!!

diamond spunea...

multumesc,Micule, te sfatuiesc sa pui afumaturi in mancaruri, da un gust mama mia! mai ales la mancarurile cu pui si/sau de cartofi! te pup!

diamond spunea...

iti multumesc, draga Claudia!:D

diamond spunea...

Lia,multumescu-ti!:D pupici!:D

diamond spunea...

yafa, iti multumesc! e simpla, buna si rapida! :D

diamond spunea...

multumesc, Sabina!:D

ama spunea...

foarte buna ideea! si imi plac la nebunie si culorile :D

diamond spunea...

multumesc fain, ama! te pup!