joi, 17 martie 2011

Tocanita de cocosh - mi nu nat de buna :D

una din cele mai bune tocanite pe care le-am mancat vreodata...

se mananca alaturi de paine prajita, unsa cu putin ulei de masline si frecata cu usturoi...moaa

direct din farfurie...

am uns cu condimente cocorelul, l-am bagat in punga ermetica si l-am uitat in cuptor vreo 2- 3 ore asea...

ia uitati minunea...

ce bronz... ce stralucire :D


cocos potrivit de mare
2 cepe
1 morcov
1 patrunjel
1 telina mica
kizer afumat
1 lingura rasa faina
200 ml vin rosu
1 conserva rosii natur bucati
250 gr. ciuperci
ulei de masline/unt
sare
piper
1/2 paine
2 catei de usturoi

kaizerul se taie cubulete si se pune la prajit in tigaie...alaturi de carnea de cocos dezosata si facuta fashii...


carnea prajita se da la o parte...

ceapa taiata marunt se caleste in grasimea ramasa de la keizer...se adauga lingura de faina...
se incorporeaza, se lasa sa se ingalbeneasca usor...

apoi se stinge cu vin...

se adauga rosiile taiate bucatele...se lasa sa dea intr-un clocot...

apoi se adauga legumele taiate cubulete...

legumele se dau in 2 clocote...

am pus sosul cu legumele(un sos gros) intr-o oala termorezistenta...

deasupra am pus carnea...
am lasat in cuptor cam o ora si jumatate...

apoi am scos si am pus ciupercile...care ar fi trebuit sa la rumenesc in unt...
eu le-am pus asa natur...
am dat iar la cuptor cat sa se faca ciupercile...

ia uitati ce bunatate :D

n-am mai pozat painea prajita cu usturoi, trebuie sa ma credeti pe cuvant!:D



Pofta mare! merita 10 cu felicitari! reteta e a lui Constantin L de pe Retete culinare. multumesc:P

20 de comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Vai cum arata!!! Nu am nici o indoiala ca e foarte gustoasa!

Craita spunea...

arata bine,bine

mirela spunea...

Arata ,,,,de nu am cuvinte,cum eu sunt fan carne de pasare si sotul meu nu mananca numai piept(si ma dispera),fac foarte rar numai pentru mine,asa ca iau primul tren si vin la tine,,,,sa nu-mi spui ca nu mai ai,,,,,,pupp!!!

sara & Miki spunea...

Ce apetisant... pup!

pansy spunea...

mamaaa! asta da cocosh !canta si-n farfurie !

fimere spunea...

il a l'air très appétissant bravo
à bientôt

Carmen spunea...

arata taaare apetisanta tocanita asta :)

Claudia Mic spunea...

Diamond imi lasa gura apa!Te asteapta cateva premii la mine pe blog!

Liana10 spunea...

bunatate de tocanita!

Unknown spunea...

Dar ce bine arata! Super mancarica asta!

diamond spunea...

asa aste, Explora! raspund foarte foarte greu, scuze!:D

diamond spunea...

multumesc mult, Craita!:D

diamond spunea...

mirela, nu e problema daca nu mai am, o refac cu mare placere si te invit cu mare placere! te pup!:D

diamond spunea...

multumesc, Sara, asa este!:D

diamond spunea...

pansy :)) ce tare esti!:D multumesc!:D

diamond spunea...

merci, Fimere!:D

diamond spunea...

multumesc mult, Carmen! asa este!:D

diamond spunea...

Claudia, m-am trezit cam tarziu, multumesc frumos pt premii! te pup!

diamond spunea...

multumesc mult, Liana!:Dte pup!

diamond spunea...

multumesc, Iulia! te pup!:D