marți, 17 martie 2009

Inimioare - fursecuri fragede cu mere

Fursecurile sunt foarte bune, fragede si delicate, mirosind imbietor a mere si a caise...

cine gusta una nu se poate opri la atat! :D

asta e poza de prezentare:

Ingrediente:

150 gr. faina
50 gr. amidon
100 gr. zahar
125 gr. unt
3 galbenusuri
coaja de portocala rasa
sare


am incalzit un pic untul la microunde, cat sa se inmoaie, apoi am pus intr-un bol toate ingredientele si am pus mixerul la treaba...

a rezultat ceva asa:



am facut o bila de coca moale...
am dat-o la frigider timp de 30 de min...



Umplutura:
2 mere potrivite date pe razatoare
scortisoara
2 linguri gem caise
eu am mai pus 1 lingura dulceata de zmeura

1 galbenus pt uns

am calit merele cu scortisoara...
am lasat sa se racoreasca, si am amestecat merele cu gemul de caise si dulceata de zmeura...



am scos aluatul de la frigider, am mai pus un pic de faina ca sa pot intinde o foaie nu foarte subtire...si am taiat forme de inimioare...



se inteapa cu furculita...

am pus umplutura...


se acopera cu alta inimioara de aluat...
se bate galbenusul cu putin zahar si putin lapte daca aveti si se ung fursecurile...



glazura:
zahar pudra
sucul de la jumatate de portocale
se amesteca zaharul pudra cu cateva picaturi de suc de portocale, sa rezulte o glazurica groasa... care sa curga greu de pe lingura
rezultatul:
sectiuni:



reteta apartine dorei m de pe http://www.culinar.ro/forum/continut/Retete-in-imagini/21891/MARGHERITINE/

multumesc mult, Dora!

7 comentarii:

Amalia spunea...

Heeey ti-ai facut blog ! nice :) abia astept sa il "umpli" de retete ! Te pup si sa stii ca-mi plac forografiile tale foarte mult.

diamond spunea...

Sunt abia la inceput, draga, Amalia! :D multumesc pt aprecieri si pt vizita! si eu te pup! te vizitez constant! :P

dora spunea...

super fata pretioasa...cu placere pt reteta...felicitari pt blog ...si la cat mai multe retete!..

diamond spunea...

multumesc, draga, Dora!spor si tie in toate!:D bacio

Ellavilla spunea...

Se vede ca iti place sa stai in bucatarie

diamond spunea...

ella, am dexteritate nu petrec toata ziua in bucatarie ca nu prea am asa mult timp :))

TropaTrop spunea...

Ah, yummy! Fursecurile pasiunii!!