joi, 21 mai 2009

Milkshake de capsune si banane- racoritorrr :D

au venit caldurile insuportabile si simt ca am nevoie de ceva racoritor si plin de energie in acelasi timp!
un milkshake racoritor savurat la pranz este de-a dreptul delicios si-mi rasfata simturile! :D

pozele de album:

mmm

Ingrediente:
1 cana capsune proaspete ( pt cine are nelamuriri pluralul de la capsuna este capsune, capsuni sunt plantele)
jumatate de cana lapte
1 banana
miere dupa gustul fiecaruia( eu nu am pus, imi place natural)
gheatza pisata
capsunele mai de aproaaapeee :D
capsunele se pun in blender alaturi de banana taiata feliute... se mixeaza pana se omogenizeaza...

se adauga laptele...
intr-un pahar inalt se pune ghetza pisata, apoi turnam milkshake-ul...

se agata o capsuna fermecatoare de buza paharului, se infige un pai si gataaaa! :D


sa-l savurati cu placere! :P

aprox 3 portii

18 comentarii:

Ela spunea...

Delicios!!! Week-end placut! Te pup.

Amy spunea...

Cu asa minunatie de bautura ar trebui sa participi la concur pe culinar.ro daca nu ai facut-o deja !!!
Arata super !!!

Pupici Amy

Momo spunea...

pot primi unul la micul dejun,please?te pup,arata minunat!

Jack T spunea...

Foarte gustos si foarte frumos presentat.

Salutäri

Lissa spunea...

Uau ce bun trebuie sa fie si pe caldura asta ,as bea unul asa pe nerasuflate ...arata super!

diamond spunea...

multumesc, Elisa! te pup si eu! :D

diamond spunea...

Amy, am intrat in concurs la recomandarea ta! :D sa vedem daca ma voteaza cineva! te pup!

diamond spunea...

alis, cu multa placere! as vrea sa savuram impreuna o beuturica! sa incercam un cocteil? :D

diamond spunea...

multumesc, bucataras Jacktels!

weekend placut! :D

diamond spunea...

multumesc, Lissa! as bea si 3 asa de bune, este! :D natural si racoritor! mmm! te pup! un we linistit!

Amy spunea...

eu nu stiu daca am drept la vot dar ai un 10 de la mine asa mi-ai facut pofta de dimineata incat acum cand iti scriu il savurez cu placere si iti daruiesc un premiu la mine pe blog !!!
P.S.Am facut o singura mica modificare(nu ma pot abtine de...) in loc de lapte am pus frisca lichida DELICIOS !!!!

julia spunea...

Tare as vrea si eu un shake,mai ai?arata tare bine si trebuie sa fie foarte racoritor!Premiul Bambi te asteapta sa-l ridici!Pupici*-*!

Cristina spunea...

Super prezentat, imi imaginez ce gust minunat trebuie sa fi avut.Yummi!Pup mult!

Unknown spunea...

Waw ce bine arata...demential. Il incerc si eu cat este sezonul capsunilor ca este pacat. Multumesc pentru ideea minunata. Esti super!!!Te pupic!!!Te astept pe la mine sa vezi ce am facut si eu cu capsunele...plus ca am fost plecata in calatorie si am facut mancare la foc afara...te astept draga mea!

diamond spunea...

Amy, ma bucur ca l-ai incercat si ti-a placut! :D nu poti vota dar iti multumesc pt sustinere! voi trece sa ridic premiul, multumesc! :D te pup!

diamond spunea...

julia, nu mai am shake, dar mai fac unul special pt tine! :D te pup, revin pe site sa ridic premiul! multumesc!

diamond spunea...

mltumesc, Cristina!incearca-l! cred ca-ti va placea! :D te pup!

diamond spunea...

Lily, intru sa vad ce ai facut cu capsunele... ca am nevoie de idei! :D si te consider fericita pt calatorie si gatitul sub cerul liber! te pup! revin cu vizita!