duminică, 1 noiembrie 2009

Costite de porc la cuptor by Jamie Oliver

Duminica nu prea bucataresc ca nu am timp; trebuie sa fac ceva simplu si bun, asa ca am decis sa fac coastitele astea fara prea mare bataie de cap!:D

Poza de prezentare:

Ingrediente:
Costite de porc
3 catei de usturoi
2 ardei iuti proaspeti (nu aveam in casa, am inlocuit cu 1 lingura de sos de ardei iute)
1 lingurita rasa boia de ardei dulce
coaja de portocala rasa
ulei
3 linguri de miere
sucul de la portocala


ingredientele date se dau la robot si cu aceasta pasta se ung costitele si se dau 1 h la frigider!

se tapeteaza o tava cu folie de aluminiu(eu am pus 2 straturi de folie) si se asaza costile frumos :D

se lasa 1 h la cuptor sa se rumeneasca frumos...

dupa 1 h, se scoate tava din cuptor si se stropesc costitele cu sucul de portocala amestecat cu cele 3 linguri de miere...si se dau iar la cuptor pana se rumenesc bine, bine!:D

am facut un puree de cartofi ca garnitura, merge strasnic si salata de varza!


salata de varza:
am dat varza la robot si am maruntit-o bine, am adaugat 1 praf de sare, 2 linguri de zahar si maioneza dupa gust... mmm mirobolanta!:D

Am vazut reteta pe culi, executata de Adriana Nicoleta, mi-a facut pofta maxima si am executat-o (reteta desigur) :))

gustul e usor exotic; portocala face casa buna cu porcu' :)) si cu rata dar asta e alta poveste!:))

14 comentarii:

alison spunea...

mirobolante si coastele si salata si tu!pupici,o saptamina buna!

gaby_d spunea...

crima cu premeditare se numeste ceea ce mi-ai facut tu:)))))
grozav arata!!!

Ala Oancea spunea...

Ce salivez !!! Imi plac tare mult costitele si astea cred ca sunt delicioase ;)

Cami spunea...

Fetita mea mumoasa, mersi pt. reteta, feina de tot. Sti ca leguma mea preferata este carnea-lol- Te tzuc si o zi minunata iti doresc Cami-mami

diamond spunea...

multumesc, alison! te pup!:D

diamond spunea...

:)) multumesc, gaby!:D o sa le refac cu siguranta!:D

diamond spunea...

Ala,multumesc, sunt bune, si eu le refac, o sa incerc si cu pulpe de pui dezosate!:D

diamond spunea...

Cami, te pupez dulce!:)) io ma omor tare dupa branzeturi mai mult ca dupa carne!:)) o saptamana faina iti doresc!:D

Kryss Loves Cooking spunea...

le as face si eu dar nu sunt prea dulci?arata super dar mi e k s dulci.pupici

diamond spunea...

Kriss,sunt intr-adevar foarte aromate si un pic dulci! :D nici eu nu tolerez mancarurile dulci dar costitele astea chiar mi-au placut!:D te pup!

Dan spunea...

Si uleiul? e pentru tava sau pentru sos?

diamond spunea...

pt pasta cu care se ung costitele

laura maria Cojocaru spunea...

Merge si daca sunt afumate??

laura maria Cojocaru spunea...

Merge si daca sunt afumate??