duminică, 1 noiembrie 2009

Costite de porc la cuptor by Jamie Oliver

Duminica nu prea bucataresc ca nu am timp; trebuie sa fac ceva simplu si bun, asa ca am decis sa fac coastitele astea fara prea mare bataie de cap!:D

Poza de prezentare:

Ingrediente:
Costite de porc
3 catei de usturoi
2 ardei iuti proaspeti (nu aveam in casa, am inlocuit cu 1 lingura de sos de ardei iute)
1 lingurita rasa boia de ardei dulce
coaja de portocala rasa
ulei
3 linguri de miere
sucul de la portocala


ingredientele date se dau la robot si cu aceasta pasta se ung costitele si se dau 1 h la frigider!

se tapeteaza o tava cu folie de aluminiu(eu am pus 2 straturi de folie) si se asaza costile frumos :D

se lasa 1 h la cuptor sa se rumeneasca frumos...

dupa 1 h, se scoate tava din cuptor si se stropesc costitele cu sucul de portocala amestecat cu cele 3 linguri de miere...si se dau iar la cuptor pana se rumenesc bine, bine!:D

am facut un puree de cartofi ca garnitura, merge strasnic si salata de varza!


salata de varza:
am dat varza la robot si am maruntit-o bine, am adaugat 1 praf de sare, 2 linguri de zahar si maioneza dupa gust... mmm mirobolanta!:D

Am vazut reteta pe culi, executata de Adriana Nicoleta, mi-a facut pofta maxima si am executat-o (reteta desigur) :))

gustul e usor exotic; portocala face casa buna cu porcu' :)) si cu rata dar asta e alta poveste!:))

13 comentarii:

Momo spunea...

mirobolante si coastele si salata si tu!pupici,o saptamina buna!

gaby_d spunea...

crima cu premeditare se numeste ceea ce mi-ai facut tu:)))))
grozav arata!!!

Ala Oancea spunea...

Ce salivez !!! Imi plac tare mult costitele si astea cred ca sunt delicioase ;)

CamiWitt spunea...

Fetita mea mumoasa, mersi pt. reteta, feina de tot. Sti ca leguma mea preferata este carnea-lol- Te tzuc si o zi minunata iti doresc Cami-mami

diamond spunea...

multumesc, alison! te pup!:D

diamond spunea...

:)) multumesc, gaby!:D o sa le refac cu siguranta!:D

diamond spunea...

Ala,multumesc, sunt bune, si eu le refac, o sa incerc si cu pulpe de pui dezosate!:D

diamond spunea...

Cami, te pupez dulce!:)) io ma omor tare dupa branzeturi mai mult ca dupa carne!:)) o saptamana faina iti doresc!:D

Kryss Loves Cooking spunea...

le as face si eu dar nu sunt prea dulci?arata super dar mi e k s dulci.pupici

diamond spunea...

Kriss,sunt intr-adevar foarte aromate si un pic dulci! :D nici eu nu tolerez mancarurile dulci dar costitele astea chiar mi-au placut!:D te pup!

Dan spunea...

Si uleiul? e pentru tava sau pentru sos?

diamond spunea...

pt pasta cu care se ung costitele

Unknown spunea...

Merge si daca sunt afumate??