luni, 21 martie 2011

Panna cota

am revenit...intr-un tarziu si cu reteta!:)

am lipsit motivat... pe cuvant, parol!:D

asta e minunata...decorata cu dulceata de trandafiri...

si de sus...

Ingredinte:

500 ml frisca lichida
500 ml lapte
200 gr zahar pudra
20-25 gr. gelatina granule
esenta de rom, vanilie

dulceata - eu am avut de zmeura si de trandafiri

gelatina se pregateste dupa instructiunile scrie pe ambalaj...

se pune la inmuiat intr-o cana cu apa rece...pana se umfla... etc, etc

laptele se incalzeste fara sa fiarba...sa nu fie foarte fierbinte... gelatina pregatita se toarna calda peste lapte...se amesteca bine...

frisca lichida se incalzeste fara sa fiarba si se incorporeaza zaharul... poate fi si cel obisnuit nu numai pudra, numai ca trebuie sa asteptati mai mult pana se topeste...

se adauga esenta...

se amesteca cele doua continuturi si se toarna in forme...
se da la frigider de pe o zi pe alta...

puneti ce dulceata va place...


Pofta mare! multumesc, Adriana Nicoleta pt reteta!:D

36 de comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Simplu si cu succes garantat :) arata superb!!!

Paradis spunea...

Delicios!

Anca (tort.personalizat) spunea...

Arata ff bine. Sigur e si bun!

Unknown spunea...

Vai cat de bine arata! Super!

Craita spunea...

vai ce bine arata,ma inebunesti,abia astept caldura ca sa o incerc si eu...mmm,de o mie de ori mai buna decat inghetata:)

Guvi spunea...

E o minunatie!

Unknown spunea...

eu as manca si cu ochii asa ceva
te invit la mine la o ciorbica

Poppy spunea...

Ahh de mult imi doream sa fac si eu pannacota! Ideea cu dulceata de trandafiri e super! Te copiez sa stii :) Acum trebuie sa o pun pe maica-mea sa-mi trimita pachet ca astia in Suedia n-au auzit de asa ceva :(

Zazuza spunea...

arata superb, o adevarata opera de arta! culorile alea... minunat!

maria mihalache spunea...

Frumos si delicios.

Tudor Elena Cristina.... spunea...

mmmmmmmmmm...super bine arataaaaaa!!felicitari..si o portie si pt mineee

Maya spunea...

Ce frumoasa panna cotta!
O primavara îsorita îti doresc! :-*

Ana Maria Ciolacu spunea...

Ahhh,cat de bine arataaa!! Ei lasa ca am un cheesecake in frigi, maine ii pun toppingul si ma razbun pe pofta din seara asta! :) Pupici!

Boabe de Cafea spunea...

Arata superb! :)

Unknown spunea...

Pfff, arata apetisant rau!

Liana10 spunea...

Minunata panna cota! Si ce forme frumoase, unde le-ai gasit? Multumesc!

pansy spunea...

diamantino,lasa pictatu'si vinu sa iei premiile de Pastet!

diamond spunea...

multumesc, Explora! :D

diamond spunea...

multumesc,Paradis! te pup!:D

diamond spunea...

asa este, Anca! te pup!

diamond spunea...

multumesc, Iulia! te pup!

diamond spunea...

Craita, iti dau perfecta dreptate!:D un desert fin si bun!:D

diamond spunea...

multumesc, Guvi!:D

diamond spunea...

multumesc, diana,vin cu mare placere!eu aduc desertul!:D

diamond spunea...

Poppy, ma bucur mult ca mai stiu ceva de tine! :D dulceata de trandafiri e...foarte, da foarte dulce...fara sa exegerz in termeni!:D sa te ajut eu cu un pachet? :Dte pup!

diamond spunea...

multumesc, Zazuza!:D

diamond spunea...

multumesc frumos, Maria! :D

diamond spunea...

te astept la un desert impreuna asta e clar!:D

diamond spunea...

multumesc, scumpa Maya! te pup!

diamond spunea...

Ana, ce simpatica esti :))) vreau si eu un cizkeik:D :D

diamond spunea...

multumesc, cafelutza!:D te pup!

diamond spunea...

multumesc mult, Laura!:D te pup!

diamond spunea...

Liana, multumesc frumos! formele le-am luat de la kaufland!:D

diamond spunea...

:)) pansy, te vizitez cu mare placere si ma si premiez! saru-mana! te pup!

Alexandrina spunea...

Paste fericit alaturi de cei dragi!

diamond spunea...

multumesc, Alex :D Paste Fericit si tie si celor dragi :P